Četrdeset prvo poglavlje - Girl night

350 16 0
                                    

Kada sam se probudila on je na moje iznenađenje bio u krevetu, čak je još uvek i spavao. I dalje me grlio a ja sam jedva izdigla glavu da pogledam koliko je sati. Bilo je skoro osam te sam okrenula glavu ka njemu i poljubila ga.
,,Hm?" ispustio je zvuk ne pomerajući se.
,,Buđenje lave."
,,Ne diraj lava dok spava" rekao je posano i pokrio se po glavi.
,,Vukašine diži se."
,,Dobro bre dosadna ženo." ustao je vidno nezadovoljan a meni je bilo drago jer je bilo po mom ali i žao što sam ga podigla iz kreveta.

On je otišao u kupatilo a ja sam obukla lagane krem pantalone i belu majicu. Kosu sam pokupila u šnalu i sela za toaletni sto da ga sačekam. Izašao je iz kupatila samo u sivim boksericama. Krenuo je ka ormaru i bacio pogled na mene. Iz nekog meni nepoznatog razloga sam želela malo da se igram sa njima pa sam prekrstila noge u sexy fazonu a onda primetila izbočinu na njegovim gaćama. Svidelo mi se što tako lako izazivam reakciju kod njega.

Kada smo završili sa doručkom otišli smo u moj stan jer je moj tata došao veče pre. Trebali smo i mi tada da dođemo, ali ja nisam želela jer sam bila uznemirena od zbog one drolje i želela sam da se potpuno smirim. Kada sam ga videla poletela sam mu u zagrljaj.
,,Princezo." tata me poljubio u obraz ,,kako si?"
,,Odlučno sam. Dobro sam, srećna i zadovoljna."
Kada se pozdravio i sa Vukašinom svi zajedno smo popili kafu. Dok su oni pričali ja sam se naslonila na Vukašina i u nekom momentu zaspala.

Vukašin me je polako probudio. Blago me prodrmao i tiho dozivao da me ne uplaši.
,,Adrijana?" čula sam njegov glas u neposrednoj blizini mog uha.
,,Hm?" nije mi se budilo, želela sam da ostanem ovako u snu još.
,,Buđenje maco, moramo da idemo da završavamo obaveze za sutra." tada sam se setila gde sam i da stvarno imamo još stvari da obavimo.
,,Evo." protrljala sam oči i razbudila se.

Otišli smo do hotela u kome smo planirali svadbeno veselje. Sala je bila skoro potpuno završena što se tiče dekoracije, ostalo je samo da se postavi cveće i pribor za jelo na stolove. Sve mi se svidelo, a onda je stigao čovek zadužen za muziku i prošli smo kroz red pesama. Kasnije smo još jednom prošli i kroz jelovnik i spisak gostiju po stolovima.

Ovo sve me izmorilo i mnogo sam ogladnela.
,,Vukašine nahrani nas!" rekla sam mu kao malo dete spuštajući šake na stomak.
,,Evo odmah srećo." parkirao je auto i odveo me u restoran. Jeli smo salatu i pričali. Posle smo otišli da pokupimo moju venčanicu i njegovo odelo. Više puta je pokušavao da zaviri u kesu gde je bila spakovana venčanica, ali ja mu nisam dozvolila. Onda me je odvezao u salon lepote gde sam imala zakazano.
,,Ja idem do firme, pozovi me kada završiš da te pokupim."
,,Okej." poljubili smo se i ja sam otišla.

U salonu sam se zadržala tri sata. Imala sam zakazane nokte, depilaciju i tretman za lice. Kada sam sve to završila zvala sam Vukašina. Nerviralo me jer mu je trebalo pola sata da dođe, ali nisam ništa rekla jer znam da nije on kriv. Otišli smo nazad do mojih u stan i pokupili ih.

Došli smo nazad kod Vukašinovih roditelja. Nisam znala zašto oni insistiraju da moji roditelji dođu na večeru, ali nisam ništa pitala. Kuća je već bila dekorisana. Na kapiji je bio okačen svadbeni venac, a ulazna vrata su takođe bila okićena.

Nakon večere smo prešli u dnevni boravak. E ovo je bio razlog večerašnjeg okupljanja. Dragan je prvi uzeo reč:
,,Slušajte vas dvoje, sutra da se ponašate normalno, da budete ljubazni i ozbiljni, bez ispada. To se uglavnom odnosi na tebe." pokazao je prstom prema Vukašinu.
,,Dobro." odgovori on u naše ime.
,,Dalje, gosti dolaze oko 11h. Do tada morate da budete spremni. Dogovorili smo se da ćete ispoštovati neke običaje, ali bez cirkusa. Neće biti kupovine mlade i sita, ali jabuku smo postavili. Adrijana, ti ćeš baciti čašu o zemlju čak i ako znamo pol dece.

I još jedna bitna stvar, nakon venčanja nemoj nikako da pokušavaš da ga nagaziš to je ovde zabranjeno jer se podrazumeva da je muškarac gazda u kući. Neka svet tako misli, a vi radite šta hoćete." Vukašin me pogledao sa nekim podjebavačkim smeškom na licu, a ja sam samo klimnula glavom na Draganove zahteve.
,,Gledajte da stojite mirno u crkvi." nastavi moj otac ,,Da vam ne pandu krune sa glave kao meni." ovo nas je sve nasmejalo.

,,Dobro" nastavi Dragan ,,da rezimitamo - gosti dolaze ovde u 11h onda odlazimo u crkvu, nakon toga u hotel gde će biti građansko venčanje i svadbeno veselje."

***

Kada su moji otišli ja sam krenula sa Vukašinom u sobu. Držali smo se za ruke sve dok nismo došli do vrata. Onda me odjednom pustio i odvojio se od mene. Ja sam ga upitno pogledala.
,,Ja ću spavati u drugoj sobi." rekao je.
,,Zašto?"
,,Loša sreća je ako vidim mladu noć pre venčanja." namignuo mi je.
Ja sam zinula od čuda. ,,Ko je tebi rekao da smeš da me ostaviš samu?"
,,Čika Dragan." opet je imao onaj kez od malo pre na licu. Napravio je dva koraka unazad sa rukama gurnutim u džepove.
,,Vukašine, vraćaj se ovamo."
,,Ne mogu srećo, neću da me bije maler posle celog života."
,,Vukašine..." rekla sam mu upozoravajućim tonom. On mi se toplo osmehnuo i ponovo se približio.

Privukao me uz sebe i čvrsto zagrlio, zabila sam glavu u njegove grudi i osetila dobro poznat miris crne orhideje. On me svo vreme ljubio u kosu i mazio me po temenu vrhom svog nosa.
,,Maco, biću tu, blizu tebe, samo što neću biti sa tobom. Ne brini, nećeš biti sama, Anastasija će biti sa tobom ako želiš."
Složila sam tužnu facu ,,Ali ja želim tebe."
,,Znam pile, ali moraćeš večeras da izdržiš. Od sutra me imaš celog na raspolaganju."

On je otišao u drugu sobu a Anastasija je došla kod mene sa kokicama i čokoladom.
,,Ajde mlada glavu gore, večeras se nas dve zezamo a sutra slavimo dok ne popadamo." bože kako mi ona i Vukašin uvek poprave raspoloženje.
,,Dobro mala, idem ja onda da se spremim za krevet pa da gledamo neki film, može?"
,,Naravno da može."
Otišla sam u kupatilo i istuširala se. Kada sam se vratila gledale smo komediju - Hotel Beograd.

Završile smo oko 21h a onda je Jasmina ušla u sobu.
,,Devojke ajde na spavanje, sutra je veliki dan, rano se ustaje."
,,Ja ne verujem da ću moći da zaspim." rekla sam iskreno, trema me drmala.
,,Ni ja." Anastasija se složi.
,,Hoćete da vam skuvam čaj za spavanje. Lepo ćete se odmoriti, a i ti možeš da ga piješ" meni se obratila ,,ja sam ga pila dok sam bila trudna sa Anastasijom."
,,Može onda." otišla je i nakon deset minuta se vratila sa dve šolje čaja. Brzo smo ga popile i legle da spavamo. Ja sam bila malo umorna od prethodnog dana pa sam brzo zaspala.

Ljubavni klanWhere stories live. Discover now