Dragan se nakon našeg razgovora ponašao potpuno normalno. Nije više bio distanciran od svih, izašao je iz sobe i normalno pričao sa nama. Vukašin je bio zadovoljan time što mu se otac vratio u normalu.
A mene je mučilo nešto drugo...Šta je Anastasija htela da kaže jutros?
Ubacila mi je crv sumnje u glavu. Ali ne mogu sada biti trudna, ne dok se ovaj haos ne sredi. Ne želim da održavam trudnoću i eventualno se porodim dok se krijemo ovde. Želim da uživam u tom periodu kada za njega dođe vreme, a ne da živim u strahu. Ispričala sam Vukašinu za tu Anastasijinu ideju o trudnoći, a on se samo nasmejao i rekao da će sve biti u redu.
Te večeri smo sedeli za trpezarijskim stolom i večerali u prijatnoj atmosferi. Prijalo mi je da samo na trenutak svi zaboravimo užas koji je oko nas. A onda je Vukašin počeo da zbija šale na Anastasijin račun: ,,I, doktorka, kada si procenila da će biti termin? Pitam da se organizujem, a i zbog horoskopa."
Dragan i Jasmina se zbunjeno pogledaše.
,,Kakav termin?" upita iznenađeno Anastasija.
,,Pa za porođaj." odgovori Vukašin. Munula sam ga laktom u rebra kao znak upozorenja. Pogled mi je odleteo ka Draganu i Jasmini koji su i dalje zbunjeno posmatrali čekajući objašnjenje. Tada sam pogledala u Anastasiju koja me je oduševljeno gledala: ,,Znači bila sam u pravu!?"
,,Nisi!" konačno sam se uključila u razgovor, presekavši njeno slavlje.
Anastasija napravi razočaranu facu, a Vukašin krenu da se kikoće.
,,Ma o čemu vi pričate? Ko je trudan?" upita Jasmina.
,,Niko." odgovorila sam. ,,Valjda." ubaci se Vukašin.
Jasmina se obrati Draganu: ,,O čemu pričaju oni?"
Dragan odloži pribor za jelo i prekrsti prste. ,,Pa koliko sam ja shvatio, ti ćeš možda biti baba, a ja deda. Al još ništa nije sigurno."
,,Svaka čast ćale!" čestita mu Vukašin na izvedenom zaključku. ,,Dobro sad ozbiljno. Moja draga mlađa sestra je konstatovala da je Adrijana možda trudna jer je čula kako se raspravljamo."
,,Pa šta ti misliš?" upita me Jasmina.
,,Pa ja mislim da nisam, ne znam." supstila sam pribor za jelo i posegnula za čašom vode, od čega je Vukašin ponovo napravio šalu: ,,Nećeš više da jedeš? Jesi li dobro, je l' ti muka?"
Uputila sam mu upozoravajući pogled.
,,Dragane brani me, vidiš da će da me bije." reče Vukašin šaljivo.
,,E pa sine moje, mislim da ćeš, ako se ne smiriš, uskoro ti biti taj kome će biti muka." Dragan ga saosećajno potapša po ramenu. ,,Zaboravio si da se zabavljaš sa advokatom, ako se ne smiriš ima da te rastrgne kao javnog tužioca kad je mene vadila iz pritvora, a ja mislim da nije pošteno dva na jedan tako da ćeš morati sam u tu bitku." Tada su svi počeli da de smeju, a do kraja večeri niko nije spominjao tu temu.Kada smo završili sa večerom pomogla sam Jasmini da raspremi sto, a onda je Vukašin nastavio sa svojim neslanim forama: ,,Nemoj srećo ti da se naprežeš, nije dobro za bebu."
Odlučila sam da ću da ga izignorišem. Okrenula sam se i krenula ka kuhinji kada sam čula Dragana kako se obraća Vukašinu: ,,Smiri se više. Nemoj, žensko je to, prebacivaće ti sledećih 30 godina. Meni tvoja majka i dan danas prebacuje što sam joj reko da se malo ugojila dok je bila trudna sa tobom. "Bacila sam pogled preko ramena. Videla sam ih kako sede zajedno na garnituri u dnevnom boravku. Njih dvojica su izgledali tako blisko i srećno. Uspela sam.
U kuhinji me Jasmina sačekala naslonjena na radnu površinu.
,,Adrijana, želiš li da nas dve ozbiljno porazgovaramo o onome? Ako nisi sigurna, uvek možemo da kupimo test i proverimo." gledala me je sa puno topline. Ja sam ćutala par trenutaka, ali sam znala da ću time i sebi, i njima izbaciti tu ideju iz glave.
,,Želim."Kasnije sam ispričala Vukašinu da će mi njegova majka nabaviti test za trudnoću.
,,Pa da li ti misliš da jesi ili ćeš da radiš test samo zato što ti je Anastasija rekla da jesi?" pitao me je Vukašin. Više se nije zezao, sada je bio krajnje ozbiljan.
,,Pa ona mi je samo dala ideju..." odgovorila sam ,,a i kasni mi ciklus."
,,Koliko?"
,,6 dana."
Vukašin se očigledno zabrinuo: ,,Misliš li da smo spremni?" ozbiljno me pogledao.
Želela sam da mu odgovorim da jesmo, ali ni sama nisam bila sigurna u to.
YOU ARE READING
Ljubavni klan
RomanceKažu da postoji posebna veza između advokata i njegovog klijenta. Te veze su zasnovane na novcu. Advokati najviše vole bogate klijent koji su mafijaši, političari, biznismeni...i ljudi sa druge strane zakona su veoma vezani za svoje pravne zastupnik...