Λίγα λόγια για το βιβλίο/Αφιέρωση

1.2K 82 16
                                    

Αφιερωμένο σε όλους όσους πέρασαν πολλά χρόνια της ζωής τους νιώθοντας μέτριοι, ενώ ήταν απλώς σε λάθος μονοπάτι, και σε όλους όσους ένιωσαν θεοί, μα δεν ήταν τίποτα περισσότερο απο απλοί άνθρωποι.


Δε ξέρω πόσος καιρός έχει περάσει απο την τελευταία φορά που ένιωσα αυτόν τον ενθουσιασμό. Αυτή τη χαρά της καινούργιας δημοσίευσης! Μάλλον μερικοί μήνες, αν και κλασικά ως drama queen θα παραπονεθώ πως ένιωσα σαν να ήταν πολύ περισσότερο.

Αυτή η στιγμή στη ζωή μου αποτελεί κομβικό σημείο. Τα συναισθήματα μου είναι πιο θολά και πιο μπερδεμένα απο ποτέ. Το σίγουρο όμως είναι πως μου λείψατε και πως δεν αντέχω άλλο χωρίς να κάνω αυτό που αγαπώ περισσότερο στον κόσμο!!

Η ιδέα για αυτό το βιβλίο ήρθε περίπου πριν ένα χρόνο όταν σκεφτόμουν να γράψω μια ιστορία στην οποία οι ήρωες μου θα ενηλικιωνόντουσαν σωματικά και ψυχικά καθώς θα περνούσαν τα χρόνια. Ήθελα να περιγράψω μια ιστορία αγάπης στην οποία το ζευγάρι θα μεγάλωνε μαζί, να αποτυπώσω την ζωή τους καθώς απο τα 18 θα περνούσαν στα 20 και μετά στα 25 και ούτω καθεξής. Και καθώς σκεφτόμουν και η ιστορία άνθιζε μέσα στο μυαλό μου αποφάσισα πως δεν μπορούσα να περιμένω άλλο, ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας.

Και να ' μαστε!

Η ιστορία του Άρη και της Νίκης είναι-επιτέλους-κοντά σας ❤



Falling HeartsTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang