1 .

278 21 14
                                    

Merhaba bebiklerim yeni bir kurgu ile karşınızdayım bunu kendi başıma yazıyorum ve biraz saçma bir kurgu olabilir. Ama yinede hoşuma giden ve sorduğum kişiler tarafından olumlu yorum alan bir kurgu.

Umarım sizde beğenirsiniz ve guzeel güzel olursunuz yani işte yorum yapın lütfen. Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor.

_________

Merhaba ben Han Jisung sıradan bir lise öğrencisiyim herkes gibi bende uyanırım, okula giderim, ders çalışırım- ki genellikle kütüphanede çalışırım- eve gelirim ve uyurum.

Özellikle sevdiğim bir ders yok ama özellikle sevdiğim bir konu var.

Ne mi?

Hahaha tamam boşu boşuna gülmüş gibi yaptım. Pekala konuya dönelim. En sevdiğim konu Kral Lee yani tam adıyla Lee Minho.

Kral Lee Minho...

Adam, yani Kral, majesteleri, kendileri öğrencilik hayatımdan beri çok ilgimi çekmiştir.

Sürekli onu okudum, açıkçası tam nedenini bilmiyorum. Onu ilk okuduğumda beri beni kendine çekiyor.

Hep görünüşünü öğrenmek istemişimdir. Genç ve çocukluk halini.

Yaşlanınca ki halini de merak ederim ama...

Ama Kral 26 yaşında kardeş krallığın gönderdiği bir suikastçi tarafından öldürüldü. Kardeş krallık... Aslında kardeşten çok kuzenler, krallar kuzen. Neyse bunu sonra açıklayacağım.

Bunu ilk öğrendiğimde gerçekten bunu neden yaptıklarını sorguladım, onu neden öldürdüklerini... Belki iki üç damla sıvı kaybetmiş olabilirim, göz pınarlarım aracılığıyla, ama gerçekten düşünsenize kuzeniniz gelip sizi öldürüyor, ne hissedersiniz?

Kuzeni konusuna gelirsek... Aslında gerçekten kuzenler yani şöyle, kitaplarda yazdığı kadarıyla Lee Minho'nun başında olduğu ve Christopher Bang'ın başında olduğu iki krallık var. Christopher Bang ve Lee Minho kuzen, teyze çocukları yani ikisinin annesi kardeş.

Aralarında ne olduğunu kitaplar açıklamıyor. Acaba ne oldu da Kralı öldürdüler. Kral Minho'yu Kral Bang'ın öldürdüğü, olaydan 50 yıl sonra anlaşılmış.

Neyse işte daha sonrasında iki krallığın yönetimi de Kral Bang'a kalmış. Çünkü Kraliçe ölen kardeşinin oğlunu kendi oğlu olarak görüyormuş. Ve iki krallığı da yönetecek gücü, liderliği bir tek onda görmüş. Kraliçe de zaten beş yıl sonra ölmüş.

Yani kitaplarda böyle yazıyor. Ve evet neredeyse her satırını ezberledim.

Ve kitaplarda birde şeyden bahsediyor, Kral Minho'nun sağ kolu, yoldaşı, çocukluk arkadaşı...

İsmi bilinmiyor, acaba neden?
O kitaplarda sağ kol olarak geçiyor. Kral Minho'nun her zaman yanında durmuş, onu kollamış, ve bir çok suikastte onun için hayatını tehlikeye atmış. Gerektiğinde yanlış kararlarına karşı çıkmış. Kral için gerçekten önemli biri olmalı, kitaplarda ismi yazmaması yazık olmuş bence.

Ve birde o zamanlar halkın, şu zamanın deyimiyle, protesto ettiği bir olay olmuş. Bu Kralı tahtından edecek bir reddeye gelmiş.

Bir çift varmış, eşcinsel bir çift, o zamanlar eşcinsellik hastalık gibi görülen bir şeymiş. O çiftin eşcinsel olduğu öğrenilince halk isyan çıkarmış bu konudan ayrıntılı olarak bahsetmemişler.

Kral Minho'yu tahtından edebilecek şey ise Minho'nun çifti hapse attırmak yerine "İnsanların cinsel yönelimleri - yada artık o dönemde hangi kelime kullanılıyorsa- sizi ilgilendirmez, bunun için insanları hapse atamam." Demesiymiş.

Hatta bu yüzden halk sarayı yakmaya çalışmış. İzleri bu gün müze olarak kullanılan sarayda duruyor arada gidip orayı geziyorum her bir noktasını ezberledim.

__________________

Bebiklerim bu sefer yazma tarzımı biraz değiştirerek yazdım. Bundan sonraki bölümlerde hikaye olarak anlatcam, bu bölüm bir nevi bilgi vermek amacliydi. Ve birazcık kısa olmuş olabilir, bana kısa geldi yani.

Öptüm bebiklerim, yorum yapın lütfen..~

Kral Lee Minho ~ Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin