25.

31 5 57
                                    

En başından beri Minho yirmi altı (26) yaşındaymış gibi düşünebilir misiniz lutfeeen
____________

Askerler dün varmıştı. Gece boyunca hiç uyuyamayıp sarayın bahçesinde yürüyüşe çıkmıştım. Karanlıkta gördüğüm tanıdık simayı görünce çok şaşırmadım. Biliyordum ki Felix hyung da benimle aynı sebepten ötürü dışarıdaydı. Gece boyunca oturup sohbet ettik ve havanın aydınlanmasına yakın odalarımıza çekildik.

Sabah olunca rutin işleri falan yaptık. İşler bittiğinde öğlen olmuştu. Zaten Kral da olmadığı için çabuk bitiyordu işimiz.

Herkes kralı bekliyordu. Şehirdekiler de Kralı merak etmişlerdi. Onun için endişeleniyorum. Umarım başına ciddi bir şey gelmemiştir.

~~~

Felix Hyungla beraber onun odasında oturuyorduk çünkü başka kimse yoktu ve yalnız olmak da istemiyordum.

Kral yokken yapabileceğim şeyler çok kısıtlıydı. Saraydaki işler dışında sadece yemek yiyebilirim veya Felix hyungla konuşabilirim. Ama düşünmekten Konuşamıyorum. Ve ne yemek yiyesim ne de konuşasım yok. Sadece onun gelmesini istiyorum.

"Yeter."

"Ne?"

"Daha fazla dayanamıyorum. Yanıma iki üç asker alıp Hyun'umu bulmaya gideceğim."

"Saçmalama istersen. Hyun olsa buna izin verir miydi?" Ya başına bir şey gelirse?"

"Umrumda değil. Onu özledim."

"Bende Minho'mu özledim... Ama konumuz bu değil! Sen gidiyorsan Bende geliyorum!"

"Ya otur oturduğun yerde! Nereye geliyorsun sen? Gelemezsin. Başına bir şey gelirse Majesteleri beni meydanda asar."

*asmak : idam etmek*

"Bana ne! Seni tek başına göndermem."

"OF PEKI! İkimiz de gitmiyoruz."

"Ama onlar..."

"Sus."

"Peki..."

Gün boyunca Felix hyung bu konuyu bir kaç kez açtı ama sonuç yine aynı bitti. Akşam yemeği için mutfaktakilere yardım ettik ve yemeği yedikten hemen sonra havaya karanlık çöktü.

Daha fazla düşünmek istemediğim için uyumak istedim ve odama çekildim.

Sabah belime sarılmış kollar ve enseme uflenen sıcak nefesle uyandım.

"Bu ne sikim-"

Diyerek dönerken arkamda Minho yattığı ihtimali aklımdan bile geçmemişti.

"MİNHO!"

_____________

Nasıl olmuuuussssssssssss

Kral Lee Minho ~ Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin