Altıncı bölümü okudunuz mu? Bölüm atlamadan okumaya çalışın. Okuduğunuzun anlamsız bişey olmasını istemem.
___________
Şu an yatağımda yatıyorum. Jisung'u odasına gönderdim. Çünkü bu akşam yanlız kalmak istiyorum. Duygularıma karar vermem gerek ve Jisung bana o pankek denen şeyi yedirdiği günden beri bir hafta falan geçti ve ben o günden beri boş bulduğum zaman onun dudağına yapışmak istiyorum.
Ona karşı romantik duygularım mı var yoksa sadece uzun zamandır ilişki yaşamadığım için mi? Buna karar vermek istiyorum.
Evet kafamda yarattığım kişiler. Bu geceki toplantımızın amacı benim hissettiklerim.
"Minho! Kendine gel! O bir zaman yolcusu. Ya sana zarar vermek istiyorsa?"
"Hayır Minho, eğer sana zarar vermek isteseydi şu zamana kadar yapmıştı. Elinde bir sürü şans geçti. Zehirleyebilirdi veya sen sarhoş olduğunda öldürebilirdi. Ama yapmadı. Haksız mıyım?"
Ona katılanlar el kaldırsın.
Beş kişi. Peki katılmayanlar...
Üç kişi.
Pekala yani bana zarar vermez. Öyle mi?
"Tabiki."
"Minho, bana Jisung'un özellikleri saysana."
Yemek yerken yanakları şişiyor, aynı sincaba benziyor. Çok tatlı. Sonra, ona etrafı gezdirirken fıldır fıldır etrafı incelemeye çalışan o boncuk gibi göz bebekleri gözünün beyazında öyle güzel görünüyor ki. Bembeyaz, yumuşacık, porselen gibi görünen teni... Giydiği kıyafetle beraber daha da ince görünen beli, of en çok o beni deli ediyor. Elimi o ince beline koyup kendime çekmeyi sonrasında ona çok güzel olduğunu söylediğim için utanıp yüzünün kızarması ve bunu hissedip yüzünü boynuma gömmesini o kadar çok istiyorum ki. Ona iltifat etcegimi hissettiği zaman bile kızarıyor utanıpta. Çok tatlı. Hatta bazen ona çok güzel göründüğünü söylediğim zaman panikleyip kaçmaya çalışıyor.
" Beyler dağılın, abayı yakmış bu uşak."
"Harbi amına koyim, çok fena aşık olmuş."
Noluyo ya size? Ne olmuş bana?
" Valla kanka sana sormak gerek, nolmus sana? Wjdbksnsks..."
Pekala gözükmeyin gözüme. Defolun. Kışt.
Gittiklerinde göre dediklerini tekrar gözden geçirelim bakalım.
"Ahaha AHAHAHAHA BEN DAHA GİTMEDİMMM. KUDURR.🖕"
Ya gitsene ne işin var senin burda. Atarım zindana vallahi. Ayrıca neden yukarıyı gösteriyorsun be.
"Hah, cahil. Kralım gitmeden bir şey söylemek istiyorum."
Sonra defol.
"Bence hem bizim hem kendi dediklerinize göz gezdirmelisiniz. Yani hani ellerinizi onun beline sarmak istemenizle ilgili kısım falan."
Tamam defol şimdi.
Ne kadar saçmalamışım.
_________
Bebiklerim nasılsınız neler yapıyorsunuz?
Her ne kadar sadece bir belki iki kisi okuyor olsa bile yorum yapın olur mu?
İyi akşamlar bebiklerim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kral Lee Minho ~ Minsung
FanfictionJisung sadece Kral Lee Minho'ya ilgisi olan bir öğrenciydi. Ta ki kendisini onun sarayında bulana kadar. Yanshipler Hyunlix Chanmin