NOT(fikrinizi belirtin lutfen)

57 7 4
                                    

23 Eylul 2024

Minho yirmi altı (26) yaşında oluyor. Yani şu anda yirmi altı (26) yaşında.

Fici ilk yazarken 36 yazmışım ama şu an düzeltiyorum🤗... Her neyse sonuç olarak Minho şu an 26 yaşında Jisung ise 18

Sadece bilgilendirme geçmek istedim aşağılari okumaniza gerek yokk

31 Ağustos 2024

****ONCELIKLE SUNU SOYLEMEJ ISTIYORUM. BOLUMLERE YORUM YAPIN ECCUK MOTIVE OLIM.

Ben farkında olmadan bir şey yaptım. Yani şu an farkına varıyorum.

SIMDIIIIK... Jisung lisede ve 18 yaşında, ficin başlarında ise minho 36 yaşında öldü demişim. (Bunu şu an fark ediyorum çaktırmayın) AZICIK SPOI OLCAK EGER SPOI YEMEK ISTEMIYOSANIZ KI COK BISI OLMICAK DEVAMINI OKUMAYIN.

Simdi hani 36 yaşında öldü ve savaşta yaralandı önce sonra suikastçi tarafından öldürüldü. Eğer minho bahsettiğim savaş sonunda oluyorsa şu an 36 yaşında demektir.

ASIL OLAYA GELIYORUM. Yaş farkı hakkında ne düşünüyorsunuz. Ona göre devam ettircem. Sadece yaş farkının sorun olup olmadığını sormak istedim.

Eğer bir kişi bile yaş farkından rahatsız olursa hikayeyi eccuk değiştirebilir ve uzatabilirim.

Ama eğer dersenizki yaş farki sorun değil ama yinede uzat uzatabildigin kadar. Tamam yaparım ama çok uzun tutmak istemiyorum çünkü okuyasım gelmiyor benim uzun ficleri.

BUTUN BU ANLATTIKLARIM HAKKINDA NE DUSUNUYOSUNUZ?

Kral Lee Minho ~ Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin