7 .

111 9 4
                                    

Bebiklerim iyi okumalar...

___________

Yaklaşık iki gündür pankek yapmaya çalışıyorum ama malzemeler eksik veya değişik olduğu için, yani benim zamanındaki gibi, bir türlü kıvamını tutturamadım.

Ama umarım bu sefer olacak.

~Bir süre sonra~

Sonunda kıvamı tutturdum ve tadı da çok güzel oldu. Çikolataları eritip çokokrem gibimsi bir şey hazırladım.

Ve hizmetli midir hizmetçi midir görevli mıdır her kimse bahçe gibi bir yerden çilek toplamış. Onları kestim. Bir tabak hazırlamışım, offf afet afet. Kral kesin bayılacak benim tabağıma. Ama umarım tadını da beğenir.

Hazırladığım tabağı sarayın avlusundaki masada oturan Krala getirdim ve önüne koydum. Tabi ki bunu nazik bir şekilde yaptım yoksa anında zindanı boylayabilirim.

' Efendim, hazırladım.'

"Getir bakalım, neydi bunun ismi?"

' Pankek.'

Of çok gerildim amk.

Ay kalbim, çok hızlı lan, ölcem heralde.
Derin derin nefesler... Hmm huuuuu... Hmmm huuuuu...

"Hmmm, güzel birşeye benziyor. Benzersiz bir tadı var."

' Hoşunuza gittiyse birde şöyle deneyin.'

Yavaşça önündeki tabağa doğru eğilip pankeklerden birini aldım ve bıçakla çikolatayı sürdüm üzerine de dilimlediğim muzlardan birkaçını pankekin üzerine dizdim ve saygılı bir şekilde krala uzattım.

Oda yavaşça elimden alıp küçük bir ısırık aldı. Biraz çiğnedikten sonra hmm diyerek kafasını aşağı yukarı yavaşça birkaç kez salladı.

"Bu şey böyle daha tatlıymış, hoşuma gitti."

Sizin benim hoşuma gitmeni-

LAN. AMK. NE DİYOM LAN BEN. SALAK KENDİNE GEL. KRAL ONUMDE OLMAYAYDİ TOKATLARDİM SENİ.

Neyse... Bir saniye... Kral, kendi mi yapıyor onları, biraz önce benim yaptığım gibi?

' Efendim bırakın ben yaparım.'

" Hayır, hayır, gerek yok ben yapıyorum. Biraz önce seni izledim bak yapabilirim."

' Efendim ama burda ben varken siz neden kendinizi yorasınız?'

Kral'dan

Off bıraksa da ben yapsam. Neden böyle yaptığını anlayamıyorum, onu geçtim ben neden böyle davranıyorum?

Başka biri olsa beni dinlemediği için işkence ettirirdim. Neler oluyor bana anlayamıyorum, bence onda bir sorun var. Geçen onun yanındayken kalbim sıkışmıştı. Bir doktora görünsem iyi olcak. Yani neden o yemek yaparken mutfağa gittim ki. Kesin kokudan oldu. Evet evet kokudan oldu.

AMA YEMEK YAPARKEN O KADAR GUZEL VE OF NE BİLEYİM BEN, O ŞEKİLDE GORUNMESİ NORMAL DEĞİL YANİ. OF GİDİP DUDAĞINA YAPIŞACAKTIM. O NE GUZELLİKTİ BE.

Hayır, olamaz, güzel falan değil, olmamalı, o benim gözümde güzel olmamalı. Ben durup dururken onun dudağına yapışamam. Olamaz. Mümkün değil.

__________

MİNHO ASİK OLDU BEBİKLERİMMM.

NEYSE AY DUR. Heh nabersiniz bakım. Birde ben yazım yanlislari için dikkat ediom yazarken ama size fazla resmi gelmiyor değil mi?

Biraz samimi olmak istiyorum çünkü. Neyse hadi bakım yorum yapın lütfenn.

Kral Lee Minho ~ Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin