5 .

121 15 6
                                    

Bebiklerim su sıralar hiç yazasim gelmiyo ya. İçimden sadece boş boş durmak geliyo, uyumak falan.

Şimdi yedinci bölümü yaziyom neyse hadi çok tutmiim sizi. İyi okumalarrr..~

___________

Jisung adamın dönmesi ile beraber tanıdık yüzü gördü. Adam Kral Lee Minho'ydu.

Jisung uğradığı şokla dili tutulmuştu, yıllardır tanışmak istedi adam şu anda karşısında kanlı canlı bir şekilde duruyordu.

"Hey, sana diyorum! Kimsin sen?"

'S-sen Kral Minho'sun'

"Yok ya, öyle miyim? Nerden biliyorsun acaba? Kimsin sen?"

'Ah, üzgünüm kendimi tanıtmayı unuttum. Ben Han Jisung.'

" Han Sohee'nin soyundan mısın? Ayrıca üzerindeki bu kıyafetler ne biçim kıyafetler. Kim dikti bunları?"

'Han Sohee? A doğru şu kraliçe.'

"Tanıyorsun yani?"

' Kitaplarda okumuştum.'

"Bana doğru düzgün bir açıklama yap! Kimsin sen?"

' Kralım, bir şey sormak istiyorum. Hangi yıldayız?'

"1713"

'Sey, majesteleri ben sanırım zamanda yolculuk yaptım.'

" Ne demek zamanda yolculuk yaptım?"

' Yani gelecekten geldim.'

Kral birden kah kaha atmaya başladı

"Hah hah hah, ay çok komik. Sende mi o suikastçilerdensin? Kıyafetlerin onların ki gibi."

' Ne suikastçisi ya?'

" Onlarda senin gibi bı anda arkamda belirmişti."

' Kralım gerçekten kimden bahsettigin hakkında en ufak bir fikrim yok ama ben suikastçi değilim. Hatta sizin fanınınızım.'

" Neyimsin?"

'Fan yani hayranınızım.'

"Gerçekten gelecekten mi geldin?"

' Evet, hatta bunu kanıtlayabilirim.'

Diyip üzerini aranmaya başlar Jisung.

"Nasıl yapacaksın onu?"

Jisung arka cebinden telefonunu çıkarır.

' Bakın, bu şey telefon. 1880 yılında icat edildi. Daha sonrasında farklı ve gelişmiş modelleri çıktı. Bu elimdeki 2019 yılında üretilen bir model. Bununla insanlar iletişim kurabilir ve değişik etkinlikler yapılabilir.'

"Nasıl iletişim kuruluyor bununla?"

' İletişim kurulması için bundan bir tane daha olması gerek. Uzaya özel üretilen metal bir cisim gönderdiler -uydular- , bu cisimler sayesinde bu telefon öbür telefona sinyal gönderir.'

" Yani?"

" Yani bu sinyaller mesaja dönüşür. Bu telefondan ne yazıldı ise öbür telefonda görülebilir."

"Anladım sanırım. Yani suikastçi değil misin?"

' Yarım saattir bunu anlatmaya çalışıyorum.'

"Peki, nasıl geldin buraya?"

' Bilmiyorum.'

Jisung ensesini kaşıyarak devam etti.

' Aslında... Benim ders çalıştığım kütüphanede kapalı bir alan var. Ve lanetli olduğu söyleniyor. Oraya giren bir daha çıkamamış. Bende bir şekilde girmek durumunda kaldım ve girince gördüğüm şey sizin isminizdi. Yani sizinle ilgili kitaplardı. Bende hayatım boyunca sizinle ilgilendiğim için merak ettim ve kitapları karıştırdım daha sonra tozlu bir şeyler oldu. Sonra kendimi burda buldum.'

" Bitti mi?"

' Evet.'

__________

Güzel miydi bölüm?

Yorum yapın lütfen. Azcik motive oliyim, kendimi bir işe yariyormus gibi hissediyorum siz yazdıklarımı beğenince.

Kral Lee Minho ~ Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin