Gunaydiinnn
Bu gün çok SİNİRLİYİM. Lan annemlerle falan yazliktayiz bütün sülale var bı sitede iki ev yasiyoz neyse bı syeler BU GUN SABAHİN SEKİZ KİRKİNDA BAKİN 08.40 YANİ BEN UYUMAYİ SEVİYORUM LAN ANNEM GELMİS KALK OBUR EVDE KAHVALTİ YAPİLCAK GİTMEDEN TİRNAKLARİNİ KESELİM. LAN VEN AZCİK DAHA UYUYİM FİYE CİRPİNİOM KADİN BANA GELMİS TİRNAGİJİ KESELİM DİYO. BİRAKSALAR OGLENE KADAR UYUYAN BENİ SABAHİN SEKİZ KİRKİNDA UYANDİRİYOLAR LAN. COK SİNİRLİYİM GERCEKTEN.
Her neyse bebeklerim iyi okumalar. Yorum yapın lütfen.
_________
Akşam oldu ve Krala bu akşam içmeyi teklif ettim ama kabul etmedi bende kendi yöntemlerimle hallettim.
Saçmalamayın tabiki zorla sandalyeye halatla bağlandıktan sonra başta bahçeden bulduğun kalın odun ve benzeri malzemelerle işkence ederek konuşturmaya çalışmadım. Ahaha çok komiksiniz.
Tamam ciddiyetle geri dönelim, dalga geçmenin sırası değil.
Şöyleki onunla konuştum. Tabiki daha ona savaştan söz etmedim ama... Offf bilmiyorum ne yapacağımı. Ona şöyle söyledim.
Flashback (artık doğrumu yazdım bilmiom sksnksbs kb)
' Kralım, neden böyle davrandığınızı anlayamıyorum. Kaç günlerdir çok garipsiniz. Üzerinizde gerçek anlamda bir gariplik var. Çok durgunsunuz, benimle hiç konuşmuyorsunuz, ne zaman göz teması kurmaya çalışsam gözlerinizi kaçırıyorsunuz, etrafta sessiz sessiz dolaşıyorsunuz ve daha fazla uyuyorsunuz. Ben sizin benden uzaklaşmanızı istemiyorum.'
Sonlara doğru gözlerim doldu. Kral bana bakmak yerine kafasını eğiyordu son cümlem bittince burnumu çektim ve devam ettim. Burnumu çekince Kral tarafından fark edilebildim.
' Efendim, ben... -burun çekme sesi- Ben sadece sizinle vakit geçirmeye ve sizinle ilgilenmeye çalışıyorum. Sizinle ilgilenmeyi özledim efendim. -burun çekme sesi- Benden soğumanızı yada davranışlarım yüzünden daralmanızı veyahut bunalmanızı istemiyorum, yada işte bana ve davranışlarıma sinir olmanızı...'
Kral, konuşmam bitince sağ elini sol yanağıma yaslayıp göz yaşlarımı sildi
" Güzel bebeğim..."
Göz temasını bozmadan konuşmaya devam etti.
" Neden daha önce böyle hissettiğini söylemedin. Eğer bilseydim bir aptal gibi senden kaçmazdım."
' Benden kaçtığınızı kabul ediyorsunuz yani?'
Kral elini yavaşça yüzümden indirdi ve diğer eliyle ensesini kaşıdı.
" Ehehe, tam olarak öyle değil."
' Kabul ettiniz işte, boşuna kaçınmaya çalışmayın.'
~şu an~
Neyse işte böyle oldu.
Çok utanıyorum ya, öylece ağladım önünde. Öff...
________
Bebiklerim nasılsınız sohbet edelim hadi siz bana nasıl olduğunuzu falan söyleyin sonra ben yorumunuza dalan cevap vereyim.
İyi günler bebiklerim. Umarım iyi ve mutlu bir gün geçirirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kral Lee Minho ~ Minsung
FanfictionJisung sadece Kral Lee Minho'ya ilgisi olan bir öğrenciydi. Ta ki kendisini onun sarayında bulana kadar. Yanshipler Hyunlix Chanmin