9 .

89 9 2
                                    

Ehehe gece gece bolumde mi atarmisin ben...

İyi okumalar bebiklerim.
________

Jisung'dan

Kral Minho son zamanlarda çok garip. Hem durgun görünüyor hem de onunla göz teması kurmamı engelliyor. Onun gözlerine baktığım zaman hemen gözlerini kaçırıyor. Ve benimle konuşmak istemiyor sanki. Ne zaman çay saatlerinde gidip karşısına otursam benimle sohbet etmeye çalışırdı. Konu açardı. Ama şimdi yani son üç dört gündür falan hiç konuşmuyor benimle nerdeyse. Konu açmaya çalışıyorum kısa cevaplar veriyor. Akşamları artık yanına da çağırmıyor, erken uyucağını söylüyor. Ve sanki hayalet gibi dolaşıyor sarayda.

Açıkçası onu özledim. Onunla konuşmayı uzun sohbetler yapmayı. Akşamları beni yanına çağırıp sarhoş olduktan sonra bebek gibi ilgi beklemesini, kollarını belime dolayıp kafası boynuma ağlamasını, onun saçlarını okşamayı özledim.

Onu bu kadar özlemem normal değil bunun farkındayım ama yani ona karşı bir takım hislerim var bunun da farkındayım. Bir süredir ona aşık olduğumu düşünüyorum ama buna izin veremem. O beni sevmez.

Benden soğudu. Bu bariz bir şekilde anlaşılıyor. Keşke kendi zamanıma geri dönebilsem. Belki bu şekilde ondan vaz geçebilirim ve benden tamamen kurtulmuş olur. Yani onunla konuşmaya çalışan kimse yok. Onu boğan, sıkan, bunaltan kimse yok. Böyle daha rahat olur.

Acaba beni zindana atmasını mı sağlasam? Yada intihar mı etsem? Yada gidip kent dışındaki suikastçi çetelere gidip benide yanınıza alın, eğitin beni mi desem?

Of neyse ne amk? Zaten daha sonra tekrar kendim olarak doğacağım.

BİR SANİYE! BİZ HANGİ YILDAYIZ? HANGİ AY?

YOKSA SAVAŞ? Olamaz ya, bu o yaralanacağı savaş olamaz. Ülkeye büyük zarar veren savaş?

Bu akşam onu bir şekilde konuşturmam gerek.

_______

Arkadaşlar savaş hakkında yazacağım şey az çok aklımda ama emin deilim geleceği değiştirmeyecek şekilde yazmaya çalışmak istiyorum ama emin değilim.

Neyse bebiklerim hadi bakım yorum yapın.

Kral Lee Minho ~ Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin