Bu bölüm kısa oldu.
Sarayları bundan dusunun
Altı okumaniza gerek yok....
Ve aranızdan konusulcak dertlescek kimsesi olmayan varsa bana yazabilir. Bende konuscak birini arıyorum çünkü.
Neyse bide şey sorcam.
Ben en yakın arkadaşımla konuşmak istiyordum. Ama her seferinde sonra konuşalım diyodu, bazen dizi iziyom sonra konusak diyodu bazen sevgilimle konusuyorum sonra konuşalım, bazende vaktimi oyun oynayarak gecircem sen başkalarıyla konuş diyodu. Ben zaten başkalarıyla konuşmak istesem baskalariyla konuşurum değil mi? Ondan başka arkadaşım yokki konisim.Sonra gecen birazdan konuşalım dedi neyse bı saat geçti ben konuscak miyiz yazdım. Bı yirmi dk falan daha geçti sonra on dk sonra bir buçuk saat olcak dedim. Sonra bana şey dedi, bide saydın mi utanmadan dedi sonra şey yazdı daratma bı yemek yicem sen daraltiyon git başkalarıyla konuş falan dedi sonra bı iki dk geçmeden bide şey yazdı darilirsan sarıl artık bıktım dedi. Sonrada sanki hiç bir şey olmamış gibi konusuyo benimle sanki hiç beni kirmamis gibi. Bide Çarşamba günü buluscak misiz diğer başka arkadaslarimla falan oda var ben kuzenlerimi falan bahane ettim onlarda gelsin dedi. Kısa cevaplar falan veriyorum mesajlarına falan geç bakıyorum belki darildigimi anlar bı en azından üzgünüm sana öyle şeyler dediğim için falan der dedim ama hiç tık yok. Olsa bile bak yine ben özür diledim der. özür dilerse bende onu darladigim için özür dilicem ama. Hadi darildigimi anladi diyelim o zaman neden darıldın der ne yaptım yine der. Yazmion o vakitten beri ona. Kendi yaziyo.
________
Bu ne be! Offf kafamı kırdı. Kim böyle kapaklı kitap yapar ki.
Hm? Bunda Lee Minho yazıyor. İçinde ne varda bu kadar sarmışlar bu kitabı.
Neye sarmışlar ki?####
Yazar'dan
####Jisung elindeki kitabın etrafındaki şeyi çıkartıp kitabın sayfalarına baktı. Her sayfasında aynı kişinin farklı açılardan fotoğrafları vardı. Fotoğraftan çok resim gibilerdi, çizilmiş, boyanmış resimler.
Jisung'un bunların Lee Minho'nun resimleri olduğunu anlaması zor olmadı.
"Oha, böyle mi görünüyormuş. Çok yakışıklı."
"Başka böyle kitap var mı ki?"
Diyerek kitapları karıştırmaya başladı Jisung, sanırım biraz heyecanlıydı bu yüzden ikinci kitabı hızlıca çevirirken tozlar havada uçtu ve Jisung'un öksürmesine sebep oldu.
Jisung öksürürken gözlerini kapattı, açtığında ise bam başka bir yerdeydi eski saraylara benziyordu daha önce gittiği sarayların tarzındaydı fakat burayı daha önce hiç görmemişti.
Merak ettiği için Kore'deki ziyaretçilere açık bütün tarihi saraylara gitmişti. Ama burayı ilk defa görüyordu.
Karşısında arkası dönük bir adam vardı ne yaptığını göremiyordu ve Jisung'u fark etmişe de benzemiyordu.
Jisung yavaş adımlarla adama doğru ilerledi. Elini omuzuna doğru uzattı adam bir anda diyorsun yine elini tutup "Ne yaptığını sanıyorsun sen." Dedi sakin sesiyle, sonra yavaşça arkasına döndü.
Jisung adamın dönmesi ile beraber tanıdık yüzü gördü. Adam Kral Lee Minho'ydu
__________
Bebiklerim naber? Sonraki bölüm buluşuyorlar. Kısa kestim bu bölümü biraz.
Yorum yapar mısınız bebiklerim? Yorumlarınız beni çok mutlu eder.
3 Temmuz 2024
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kral Lee Minho ~ Minsung
FanfictionJisung sadece Kral Lee Minho'ya ilgisi olan bir öğrenciydi. Ta ki kendisini onun sarayında bulana kadar. Yanshipler Hyunlix Chanmin