İyi okumalar bebiklerim.
________
Minho'dan
Dün akşam Jisung önümde o şekilde göz yaşları içinde konuşurken kendimi o kadar kötü hissetmiştim ki...
Daha önce ondan kaçmamam gerekirdi ama kalbimin sesini duycak diye ödüm kopuyor.
Bu yuzdeeennnnn... Diridiridir... HYUNJİNLE BU KONUYU KONUSMAYA KARAR VERDİM. Bana yine o askerden bahsedecek olsa bile yinede onunla konuşacam.
LAN! Kapı tıklıyor. Nolur Jisung olmasın. Lütfen.
Boğazımı temizledim.
"Gel."
"Hyunjin-ah~ Ödüm koptu."
"Neden?"
"Seni Jisung sandım."
" Senin Jisung ile ne derdin var?"
" Seni o yüzden çağırdım."
"Neden?"
"Çünkü ona karşı duygularım olabilir. Hayır var. Ve ben ne yapmam gerektiğini bilmediğim için fark ettiğimden beri ondan kaçıyorum."
" Neden?"
" Çünkü kalbimin sesini duyabilir."
" Cidden mi?"
" Evet çünkü çok fazla atıyor ve fark edebilir."
"Belkide kalp rahatsızlığın vardır. Bu olasılığı düşündün mü?"
" Evet, bu yüzden kontrole bile gittim ama hiç bir şeyim olmadığını ve hatta çok sağlıklı olduğumu söyledi. Daha kötüsü savaş yaklaşıyor ve ben bu şekilde savaşta hiç bir şey yapabileceğimi sanmıyorum."
" HEY! Kendine gel! Sen Kral Lee Minhosun. Her şeyi yapabilirsin. Eğer ona karşı duyguların romantik duygularsa gidip söylemelisin savaştan önce. Ve savaş konusunda, sen daha kaç savaş kaybetttin de bunuda kaybedeceksin."
"Öyle mi diyorsun?"
" Öyle diyorum, da..."
" Ne da?"
" Felix'im çok güzel değil mi? Bende ona duygularımı söylemeli miyim?"
"Bence söyle arkadaşım, sonuçta onunla oynaşırken ki yüzünü ben gördüm ve oda sana karşı duyguları var gibi görünüyor."
" O zaman bu gün söyleyeyim, belki gece bir şeyler olur."
"Hadi git."
Hyunjin sırıtarak odadan çıkarken benimde ağzım kulaklarımdaydı.
Gerçekten ona duygularımı söylemeli miyim?
Tam düşüncelerime dalmışken kapının tekrar tıklanmasıyla arkama gözlerimi kapıya çevirip gir dedim.
"Sonunda tekrar karşılaştık Lee Minho."
_______
Yorum yapın lütfen. Ve oy verin lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kral Lee Minho ~ Minsung
FanfictionJisung sadece Kral Lee Minho'ya ilgisi olan bir öğrenciydi. Ta ki kendisini onun sarayında bulana kadar. Yanshipler Hyunlix Chanmin