3 .

143 12 5
                                    

Bebiklerim nabersiniz?

Çok bir şey demicem, iyi okumalar ve lütfen yorum yapın.

Ve bahsi geçen yeri yukarıdaki fotoğrafın önden görünümü gibi düşünebilirsiniz.

_____________

Bu gün annemin ısrarı üzerine arkadaşlarımla gezmeye gitmek durumunda kaldım. Nereyi gezmeye mi? NEREYE OLABİLİR BOŞ BOŞ SOKAKTA DOLAŞICAZ!

Benim kitap sınavım var, üniversite sınavım var ve hala BOŞ BOŞ sokakta dolaşıcaz.

Anneme bunu açıklamaya fazlasıyla çalıştım ama kapamıza kadar gelip beni ısrarla dışarı çağıran "biricik" arkadaşlarımla gitmemi ve beni çağırmak için buraya kadar geldiklerini söyledi. Ve hiç hava almıyormuşum.

NASIL ALMIYORUM YA O KADAR EVE YÜRÜYEN BEN DEĞİLDİM ZATEN!

Bi şekilde bu kültürsüz salakların arasından kaçmam gerek.

Lan! Bura kütüphaneye giden sokak. Oley be! Burda sıvışırım bı şekilde.

Neye bakıyor onlar? Eyi dikkat etmiyorlar bana.

Ben kaçar bitches. Baaayyyyyy...

Kütüphaneye girip lavabosuna ilerledim. Bir saniye, burda beni hemen bulurlar. Ben her zamanki yerine gideyim. De... Bunlar beni arıcak mı ki? Bekleyeyim bakayım biraz.

Lan daha biraz olmadı. Neden fark ediliyorum ben hemen amk. Sessiz sakin bı tipim benim önemsiz biri olmam gerek.

Bunları düşünürken kapalı yere kadar sessizce yürüdüm. Allah'tan sessiz olmaları gerek.

Of gelme be Heeseung gelme be.

Nereye gitmeliyim başka yer yo- aha kapalı alana gireyim. En fazla ne olabilir ki.

Oh, çok şükür beni görmedi.

Çantamı yere bıraktım ve telefonumun ışığıyla etrafa bakındım çok tozluydu kim bilir ne zamandır girilmiyor buraya. En son iki sene önce kaybolmuştu biri sanki. Of neyse...

ÇÜŞ! Benim burayı daha önce keşfetmem lazımdı. Üç reyon mudur raf mıdır her neyse tamamen LEE MİNHO.

Tamamen Kral Lee Minho.

Bir araya girip kitaplara bakınmaya başladım. Gerçekten çok tozlu.

Bu kitap ne kitabı?

Bir ismi veya kapağı yok.

"ÖHö, ÖHö!"

Yavaşça kitabı çekip aldım. Buna rağmen her taraf toz.

Ne? Bu...

Boş.

Neden boş bir defteri buraya koyarlar ki?

Bu içindeki kağıt da boştur kesin.

Evet, doğru tahmin. Bom boş bir kağıt. Ne bekliyordum ki? Neyse gidip biraz daha bakınayım.

Kitabı geri yerine koyayım bar-

"AHH"

NE! Ah, kahretsin kafam acıyor.

__________

Ay bebiklerim heyecanlandım yaklaşıyoruz olaya. Sonraki bölüm varya çok merak ediyorum ne yazcam.

Neyse aşk kuşlarım yorum yapar misiniz? Lütfennn...

Kral Lee Minho ~ Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin