Hoofdstuk 12

61 8 12
                                    

(HERSCHREVEN)

9:30
Ik sta op en loop de douche in. ik maak mezelf klaar doe wat make up op en stijl me haren met de stijltang.

Ik trek me kleren aan en loop naar beneden om ontbijt te maken.
(Outfit)

Ik maak msemmen en ne3ne3 thee en maak iedereen wakker zodat we samen kunnen ontbijten

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik maak msemmen en ne3ne3 thee en maak iedereen wakker zodat we samen kunnen ontbijten.

Na het ontbijt gaan ik, özge en me moeder naar de markt om groente en fruit te kopen en nieuwe huisjurken.

Als we klaar zijn lopen we weer naar huis en ruimen alles op.

Ik neem me 3 nieuwe huisjurken mee naar boven en doe ze in mijn kast.

En snap met wassim we zijn trouwens in marrakesh.

(Gesprek)
(Youssra) Salam wassim waar in Marokko verblijf je?
(Wassim) Salam Youssra ik ben in Marrakesh.
(Youssra) echt dat meen je niet ik ook
(Wassim) kom afspreken
(Youssra) zullen we zwemmen en dan neem jij wat matties mee en ik vriendinnen en me broers
(Wassim) ja dat is goed dan neem ik ook me zusje mee
(Youssra) oké zie je zo beslemaa
(Wassim) beslemaa

"YASSINE ILYAS AMIRA AMIRR" roep ik "JAAA" roepen ze tegelijk "KOM NAAR PLAYA" roep ik "SGOED" roepen ze weer.

Ik loop naar boven en doe me bikini aan en daarboven weer dezelfde kleren.

En pak een tas en stop daar alle benodigdheden.

Ik loop naar beneden en de rest is ook klaar we gaan naar de auto en gaan onderweg naar playa.

20 minuten later
We zijn aangekomen en ik bel ilayda en ilham want die zijn ook in Marokko of ze willen komen naar playa en ze stemmen in.

Wassim is er ook al en ik groet iedereen en ga op een ligstoel liggen en doe me jurk uit.

Wassim zit me de hele tijd aan te staren ik zeg je eerlijk hij ziet er ook niet verkeerd uit.

Ik smeer me in en ondertussen komen ilayda en ilham aanlopen en zeggen iedereen gedag en komen naast mij zitten.

Wij 3en blijven zonnen en de rest gaat zwemmen na een paar minuten voel ik druppels op me.

Ik doe me ogen open en zie wassim voor me staan met een grijns.

Ik weet wat ie gaat doen en wil wegrennen maar hij tilt me op en rent naar de zee en gooit mij erin.

En ik trek hem mee met mij Iedereen kijkt ons raar aan misschien omdat wassim me zomaar optilde ik ren weer terug naar de ligstoel en ga zitten.

2 uur later
We zijn met ze alle bij een restaurant en bestellen allemaal ons eten.

Na het eten gaat iedereen weer terug naar huis want het was een actief dagje.

Eenmaal thuis aangekomen spring ik onder de douche en was mezelf grondig.

Na het douchen doe ik een chille pyjama aan en stap me bed in.

Ik krijg nog een snap van wassim.

(Gesprek)
(Wassim) het was echt leuk vandaag moeten we nog een keer doen
(Youssra) vond ik ook , zeker doen we dat nog een keer maar ik ga nu slapen beslemaa!!
(Wassim) beslemaa

Ik leg me telefoon weg en val in slaap met wassim in me hoofd.

Oehh er hangt liefde in de lucht wanneer maakt wassim de stap om haar hand te vragen 🧐 je komt er vanzelf achter😉

Youssra's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu