5 jaar later
Jullie denken vast wat er in deze 5 jaar tijd is gebeurd ik zal het jullie uitleggen.Nabil is ondertussen 5 jaar oud en is echt een knappe jongen 4 jaar geleden ben ik bevallen van een meisje blijkbaar was ik toch die dag zwanger.
Haar naam is melek zeynep el idrissi want zij is mijn kleine engel ze is ondertussen ook al 4 jaar.
Ik heb een eigen bedrijf in Huizen inrichten en dat draait heel goed alhamdulliah.
Ik woon nu ook op mezelf weer met mijn twee schatjees. Ali is verleden tijd hij komt nog wel regelmatig langs om onze kinderen te zien maar voor de rest niet hij is nu ook single.
Ik hoef geen man meer ik heb mijn 2 kleine kindjes die mij staande houden. En dat was het wel een beetje ik ben nu inmiddels 25 en dat was het wel een beetje.
—————————————————————————
7:00
Ik word wakker en zie nabil naast mij liggen hij zal vast wel een enge droom hebben gehad. Ik geef hem een kus op zijn voorhoofd en stap het bed uit.Ik loop naar de badkamer en stap de douche in ik douche mezelf grondig en was me haar.
Als ik klaar ben met douchen stap ik de douche uit en droog mezelf af.
Ik trek mijn ondergoed aan en bh en doe een badjas aan ik loop naar mijn slaapkamer en pak gewoon wat normaals uit de kast.
Ik trek het aan en loop naar de badkamer om mijn make up te doen. Als ik daarmee klaar ben kam ik me haar en doe het in een lage knot.
(Outfit)
Trouwens zo zien nabil en melek eruit
Echt een schatjes😍.
Ik loop naar melek haar kamer en maak haar rustig wakker want nabil heeft vandaag studie dag. Melek en nabil zitten wel op dezelfde school maar alleen groep 2 heeft studiedag omdat ze het lokaal gaan verbouwen.
Als ze wakker is neem ik haar mee naar de badkamer en was haar gezicht. Ik laat haar plassen en als ze klaar is wast ze aan haar handen.
Ik til haar op en neem der mee naar haar kamer en pak wat kleren uit de kast. Ik doe het bij haar aan en het staat haar prachtig.
JE LEEST
Youssra's life
RandomDit boek gaat over een meisje youssra ze is een normaal meisje met een normaal leven tot er iets gebeurd wat haar leven veranderd. ❌❌NIET KOPIËREN❌❌