Hoofdstuk 37

27 4 0
                                    

Ik heb geen idee wat we gaan doen vandaag dus ja ik kijk op me telefoon en zie dat het 9:00 is ik sta op en douche.

Ik trek een topje en een broekje aan en loop naar de kamer van de jongens.

Ik klop aan en Nassim doet de deur open "Ewa dwerg" zegt Nassim "Ewa reus" zeg ik en loop naar binnen.

Ik loop naar het bed van Nassim en spring erop.

"Wat gaan we vandaag doen" zeg ik "ik heb geen idee" zeg ik " we kunnen naar het aqua park gaan hier" zegt Zakaria.

"Goed idee" zeg ik "degene die niet mee willen kunnen zelf wel wat bedenken of ze blijven hier" zeg ik.

"Ja klopt" zegt zakaria "ik maak een groepsapp aan" zeg ik.

Ik loop naar mijn kamer toe en ga op bed zitten ik maak de groepsapp aan echt een hele mooie naam bedacht😂.

(Gesprek)
Groep: deli insanlar

(Youssra) ewa deli insanlar ik heb bedacht nou Nassim heeft bedacht om naar het aquapark te gaan wie gaat mee?
(Ali) ik kom sowieso deliha😂
(Youssra) seni küçük ahmak😌
(Nassim) ik kom ook
(Zakaria) ik ook
(Moussa) ik ook
(Badr) ik ook
(De rest) nee ik niet
(Youssra) oké dit word een leuke dag deli insanlarrr.

Ik doe me telefoon uit en leg die op me bed.

Ik kijk in me tas of ik een bikini heb meegenomen en dat heb ik gedaan gelukkig.

Het aqua park is naast het hotel dus je kan er gewoon heen lopen.

Ik zoek me slippers maar kan ze niet vinden ik loop naar de kamer van Ali en klop aan.

"Hallo heb je.." zeg ik ik wou net me zin afmaken en Ali trok me de kamer in.

"Hoezo loop je zo" zegt Ali "sorry het aqua park is hier naast" zeg ik "doe snel een jurk erover aan" zegt Ali.

"Oké maar ik kwam om te vragen of je slippers voor me hebt" zeg ik "ja heb ik hier" zegt Ali.

Hij loopt met me mee en staat achter me zodat niemand me ziet.

Ik doe de kamer open en Ali was al aangekleed dus blijft hier.

Ik zoek een jurkje en trek die aan "nu goed" zeg ik "ja nu wel" zegt hij.

(Outfit)

"Ali" zeg ik "ja" zegt hij "ga een shirt aantrekken" zeg ik "maar" zegt hij "niks gemaar ga nu" zeg ik

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Ali" zeg ik "ja" zegt hij "ga een shirt aantrekken" zeg ik "maar" zegt hij "niks gemaar ga nu" zeg ik.

Ik loop achter hem aan naar zijn kamer en als ie binnen is loop ik lachend terug.

Ik pak me tasje en stop er alleen zonnebrand in en wat make up meer niet want je weet nooit wat er gaat gebeuren met je tas.

Dus ik neem ook zo'n goedkoop tasje van shein mee.

Youssra's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu