The big day
Ik sta op met de gedachte dat ik vandaag ga trouwen ik ben echt zo blij ik moet vandaag alleen nog me jurken ophalen.Ik sta op en zie die zeekoe Selin nogsteeds slapen ik laat het maar zo en ga douchen.
Van me moeder moest ik alles scheren maar dan ook echt alles.
Als ik klaar ben stap ik onder de douche vandaan en droog mezelf af.
Ik trek een trainingspak aan en doe wat make up op.
(Outfit)Ik loop naar beneden en zie me moeder gestresst koekjes in een bakje doen.
"Yemma gaat alles goed moet ik helpen" zeg ik "ja lieverd als je die andere Koekjes in een bakje wilt doen" zegt ze.
Ik stop de koekjes in verschillende bakjes en en als ik klaar ben geeft me moeder een bak koekjes mee voor me tante die de jurken heeft gemaakt.
Ik loop naar de auto en rijd naar haar boetiek ik stap uit en klop aan want ze is vandaag dicht.
Omdat het mijn bruiloft is me tante doet snel de deur open en trekt me naar binnen.
"Selam teyze" zeg ik "selam yous" zegt ze "kom ik neem je mee naar je jurken" zegt ze.
Ik loop achter haar aan en ze geeft me de 3 zakken met jurken.
We praten nog wat en dan moet ik gaan want anders word me moeder boos ik geef haar nog de bak met koekjes en loop naar mijn auto.
Ik rijd snel naar huis en zie dat me moeder nu bezig is met msemen.
Ik loop naar boven en zie dat die zeekoe van een Selin nogsteeds niet wakker is.
Ik leg me jurken op me bank en neem een aanloopje en spring op haar.
Ze schrikt wakker en als ze ziet dat ik het ben slaat ze me keihard op me arm.
"Ye zeekoe het is 10:00 wat slaap je nog" zeg ik "laat mij slapen" zegt Selin en ze gaat weer verder slapen.
Ik loop naar de badkamer pak een flesje en vul die met water ik loop naar mijn kamer en gooi het over haar hoofd.
Ze springt uit me bed en kijkt me woedend aan en loopt de badkamer in.
Na 10 minuten komt ze er weer uitlopen en heeft ze een prachtige takchita aan.
"Girl you slay" zeg ik "altijd" zegt ze en doet een hairflip.
Ik lach en maak een foto van haar met haar jurk en zet die op me verhaal.
(Jurk van Selin)
JE LEEST
Youssra's life
RandomDit boek gaat over een meisje youssra ze is een normaal meisje met een normaal leven tot er iets gebeurd wat haar leven veranderd. ❌❌NIET KOPIËREN❌❌