Hoofdstuk 31

31 3 0
                                    

Vandaag ga ik op een missie met de jongens we gaan achraf el idrissi aanvallen.

Want hij heeft een van onze mannen ontvoerd ofzo dit en dat ik moet hun naar binnen loodsen want ik kan het beste vechten.

Ik loop naar de badkamer en douche mezelf daarna doe ik me haren in een hoge staart.

Ik trek een hele zwarte outfit aan Ali had bedacht om la casa de papel maskers op te doen.
(Outfit)

Ik vond het wel grappig dus die krijgen we straks van Ali

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik vond het wel grappig dus die krijgen we straks van Ali.

Ik loop naar beneden en de jongens nemen nog het plan door.

Het is een turk wel grappig dus dan kan ik hem uitschelden.

Nadat de jongens klaar zijn met het plan te bespreken geeft Ali onze masker en zetten we het op.

Ik eet nog wat anders kan ik niet goed nadenken en heb ik geen kracht.

Na dat ik gegeten heb loop ik naar de bus en krijg ik een kogelvrij vest en een pistool.

We rijden met 4 busjes naar het pand van achraf ik zit met Ali, Yassine, Moussa, Mustafa en Zaid.

Als we zijn aangekomen parkeren we afgelegen en ik ben geen Youssra el Amrani als ik geen entree wil maken.

Ik schiet in de lucht en ren naar de achterdeur er komen mannen naar buiten rennen en ik schiet ze in hun benen.

Ik ren naar binnen en de jongens komen achter me aan.

Ik loods ze naar binnen en ga even een bezoekje brengen aan achraf.

Ik loop naar het kantoor waar met grote letters A.C.H.R.A.F staat.

Ik strap de deur open en zie achraf bezig met wat wijven wat een homo.

Ik schiet naast zijn hoofd op de muur maar wat ik niet door heb is dat er iemand achter me staat.

Ik word bij me arm naar achter getrokken in een houding dat ik niks kan doen.

Ik probeer van alles maar hij laat me niet los.

"Serefsiz peşemenk geber tamam mi" roep
Ik boos die man neemt me mee.

Ik stribbel tegen en laat hem struikelen hij valt om de grond en ik ren weg.

Ik ren naar buiten en zie Ali en achraf tegen over elkaar staan.

"Broer leg die pistool neer dan kunnen we rustig praten" zegt Ali "er valt niks te praten jij hebt me geschoten en nu schiet ik jou" zegt achraf.

"NEEE ALI" roep ik ik ren naar hem toe en spring voor hem.

Ik word geschoten in mijn buik en val neer ik hoor alleen wazig mijn naam en dan word alles zwart.

Ali's perspectief
"YOUSSRA" roep ik ze ligt bewusteloos in me armen ik ren naar de auto toe en leg youssra naast me op de stoel.

Ik rij zo snel mogelijk naar het ziekenhuis en pak youssra uit de auto.

Ik ren zo hard als ik kan naar binnen "HELP ALSJEBLIEFT MIJN ZUSJE IS GESCHOTEN" roep ik.

Ze nemen youssra over en rennen met haar naar de operatie kamer ik ren er echter aan maar ik mag niet naar binnen.

Ik blijf wachten en wachten na 2 uur komt er eindelijk een doktor.

" bent u familie van youssra el Amrani" zegt de dokter "ja dat ben ik" zeg ik " oké ik heb slecht nieuws en goed nieuws" het goeie nieuws is dat de operatie geslaagd is het slechte nieuws is dat youssra in coma ligt sterkte" zegt de dokter en loopt weg.

Dit komt allemaal door mij ik had mijn bloed eigen broer niet moeten schieten.

Dan wou hij mij ook niet schieten en was dit nooit gebeurd.

Ik loop de kamer binnen en zie youssra met allemaal draden ik ga naast haar zitten op een stoel en hou haar hand vast.

"Youssra word alsjeblieft wakker ik weet niet hoe ik dit moet zeggen maar ik hou van je ik wil je niet kwijt" huil ik dit is de eerste keer dat ik heb gehuild in 10 jaar.

Ik lijk net een homo ik ga de kamer uit en bel iedereen op ze komen er meteen aan.

Ik wacht op ze en ze begroeten me en lopen 1 voor 1 naar binnen.

Ik ga op de stoel zitten in de wachtkamer en zet me handen voor me gezicht en begin langzaam te huilen.

"Bro alles komt goed met youssra ze is sterk hou het vol" zegt Moussa "inshallah" zeg ik.

Ik blijf nog zitten en dan ga ik weer naar binnen met yassine.

Ik pak haar hand vast en blijf alleen maar naar de muur kijken.

Ik heb door dat iemand een foto maakt maar dat maakt me nu echt niks uit ik ben leeg vanbinnen.

Zaid's perspectief
Ik maakte de foto vanaf het raam het zag er gewoon schattig uit.

Kijk ga nu niet denken ik ben Shi homo ofzo anders kom ik je opzoeken.

(De foto)

Kijk jullie gaan nu vast denken geef je niet om youssra natuurlijk geef ik om haar ik zie haar als me zusje maar ik uit niet snel me gevoelens

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Kijk jullie gaan nu vast denken geef je niet om youssra natuurlijk geef ik om haar ik zie haar als me zusje maar ik uit niet snel me gevoelens.

Ali's perspectief
"Yassine ga maar naar huis je hebt een vrouwtje ik blijf wel bij youssra en vertel het meteen als er iets gebeurd" zeg ik " oké thx bro" zegt Yassine.

We geven elkaar een mannelijke knuffel en hij verlaat de kamer.

Hier zit ik dan naast de liefde van me leven alleen weet ze het zelf nog niet.

Ik ben moe van het huilen ik ga denk ik maar slapen ik schuif de bank die daar staat naast het bed.

En ga er op slapen hopen op morgen beter nieuws en trouwens Nassim weet het nog niet.

Dat gaan we hem morgen vertellen.

Dit was weer een nieuw deeltje! Vergeet niet te stemmen!!

Komt het goed met youssra?

En gaan Ali en youssra iets worden?

Lees snel verder love you all❤️

Youssra's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu