Vandaag ga ik met de boys iets doen we weten nog niet wat maar we zien wel.
Niet alle boys gaan mee want die gaan met hun vrouwtje wat doen.
Alleen Ali, Moussa, Zakaria, Nassim, Zaid, Mustafa en ik gaan.
Het word vandaag 36 graden echt hyk warm ik stap onder de douche en was mezelf.
ik doe een shirt van ilyas en me broek van gisteren aan en loop naar beneden.
"Sbah el gair" zeg ik "sbah al noor" zeggen de jongens.
" ik ga even naar me eigen huis ik heb geen kleren mee" zeg ik "oke wees voorzichtig" zegt Nassim "ja komt goed" zeg ik.
Ik loop naar de auto en rij naar het appartement daar aangekomen is er niemand dus loop ik zo naar boven.
Ik trek iets luchtigs aan spuit wat parfum op en pak me tasje en prop daar wat dingen in.
(Outfit)Ik loop weer naar beneden pak wat flessen water en ga weer naar het pand rijden.
Als ik ben aangekomen loop ik naar de keuken en maak ontbijt.
Als ik klaar ben roep ik de jongens en komen ze eten.
Na het eten ruim ik alles op en was ik af daarna loop ik weer terug en bedenken we waar we heen gaan.
Na 10 minuten weten we nog steeds niet waar we heen willen.
"We kunnen naar een kermis gaan of naar een pretpark of zwemmen" stel ik voor "ja kermis lijkt me leuk" zegt Ali "ja mij ook" zeggen Moussa en Mustafa.
"Oké dan gaan we naar de kermis" zeg ik "met wie zijn auto gaan we" vraag ik " we kunnen wel met die van mij is genoeg plek en anders gewoon op schoot" zegt Nassim.
We lopen naar Nassim zijn auto en het pas net niet.
" oké ik ga wel naast Ali en Moussa zitten zo dik ben ik ook weer niet" zeg ik.
Ik ga naast hun zitten en zit soort van op hun schoot omdat ze te breed zijn.
Nassim rijd weg en we luisteren liedjes todat het liedje kac kere van hasibe komt.
Hikayende yerim, yok muydu
Seven kalbi kırmak, hoş muydu
Umut verip bırakmak, oldu mu
Söyle oldu mu
Kaç kere denedim yapamadım
Bu yolu sensiz yürüyemedim
Kaç kere denedim yapamadım
Bu yolu sensiz bitiremedim
Bitiremedim, bitiremedim, bitiremedimVertaling:
Ik sta in je verhaal, was er niet
Liefdevolle harten breken was het leuk?
Hoop geven en loslaten oké?
Heb je het me verteld
Hoe vaak heb ik het geprobeerd
Ik zou deze weg niet kunnen bewandelen zonder jou
Ik kon het niet afmaken, ik kon het niet afmaken, ik kon het niet afmaken.Opeens begin ik zomaar te huilen dit liedje doet me denken aan wassim.
Ali en Moussa merken het op en Ali neemt me in een stevige knuffel.
JE LEEST
Youssra's life
RandomDit boek gaat over een meisje youssra ze is een normaal meisje met een normaal leven tot er iets gebeurd wat haar leven veranderd. ❌❌NIET KOPIËREN❌❌