Hoofdstuk 47

25 3 0
                                    

Ik sta op en word wakker ik besef me dat we nog steeds op de bank liggen.

Ik sta op en ga naar boven ik douche mezelf gronding en besluit om vandaag met Yasmina naar de stad te gaan dan kunnen yassine en Ali wat geld verdienen.

Yasmina neemt ook youssra mee dus dat gaat leuk worden.

Als het goed is is bevalt Yasmina over 1 maand dus als het goed is moet ze niet gaan bevallen.

Ik stap de douche uit en droog mezelf af ik loop naar de inloopkast en trek iets luchtigs aan want het is best warm vandaag.
(Outfit)

Ik loop naar beneden en zie Ali nog steeds slapen mooi dan kan ik een uitgebreid ontbijt maken

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik loop naar beneden en zie Ali nog steeds slapen mooi dan kan ik een uitgebreid ontbijt maken.

Ik loop de keuken in en begin van alles en nog wat te maken als ik klaar ben leg ik alles op tafel en pak nog glazen in de keuken.

Ik draai me om en loop tegen Ali aan "goedemorgen schatje lekker geslapen" zegt Ali "goedemorgen ja zeker jij dan" zeg ik "ja altijd als ik met jou slaap" zegt Ali met een grijns.

Ik loop rood op en maak een foto van het ontbijt en zet het op me verhaal.
(De foto)

Het is niet echt uitgebreid maar het is wel alsof we in Turkije ontbijt eten

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Het is niet echt uitgebreid maar het is wel alsof we in Turkije ontbijt eten.

Ali komt aan tafel zitten en we gaan samen eten en ik vertel mijn plan wat ik wil gaan doen met Yasmina.

Ali keurt het goed hij eet nog verder zijn eten op en ik ruim alvast wat op.

Als hij zijn eten op heeft komt hij voor me staan en scant me van top tot teen.

"Youssra zo ga je niet naar buiten niet zonder mij" zegt Ali "waarom niet ik heb zulke dingen altijd aan" zeg ik "omdat jongens naar je gaan staren en dat wil ik niet dus yallah ga je omkleden" zegt Ali.

Ik zucht en loop naar boven Ali komt er ook aan want die moet zich ook aankleden.

Ik kijk in me kledingkast maar kan niks vinden "Ali kies jij dan iets uit" zeg ik "met plezier" zegt hij en kijkt in mijn kast.

Na 2 minuten vist hij er al wat uit en geeft het aan mij waarom kunnen jongens dat zo snel.

Ik trek het aan en het is best leuk hij heeft een goede smaak.
(Outfit)

Youssra's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu