Hoofdstuk 14

39 5 7
                                    

Omslag: Youssra&ilayda
(HERSCHREVEN)

9:30
Ik word wakker en hoor dat er nog niemand wakker is dus ik stap onder douche en blijf daar 30 minuten onder.

Dan stap ik uit de douche doe me kleren aan en doe me make-up.
(Outfit)

Dan loop ik naar beneden en begin met ontbijt maken

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dan loop ik naar beneden en begin met ontbijt maken.

Als ik klaar ben roep ik iedereen naar beneden om te ontbijten.

Ja mensen wassim is er nogsteeds en souf was gisteravond gekomen toen ik sliep.

We ontbijten allemaal samen en gaan dan met ze alle naar het pretpark.

20 minuten later
We zijn aangekomen en me vader koopt de tickets we gaan in tweetallen we zijn met 10 dus dat komt mooi uit.

ilayda en ilham komen ook straks dus die zijn sws een tweetal.

"Oké "roept mijn moeder "ik heb besloten dat Amir en souf samen gaan yassine en Özge Youssra en wassim Amira en ilyas en ik en baba" zegt ze.

Nee waarom moet ik altijd met wassim me ouders zijn wat van plan zowieso.

"Oké iedereen ga maar" zegt me moeder ik en wassim hebben een weddenschap. Wie niet schreeuwt in alle achtbanen mag een outfit uitkiezen voor de ander en dan moet diegene het dragen.

ik ga sws niet schreeuwen dus dit komt goed.

Een paar achtbanen later gaan we in de hoogste van dit park.

Ik zeg je eerlijk ik vind deze wel eng dus ik denk dat ik ga schreeuwen maar dat laat ik niet merken.

we gaan in de rij staan en wachten iets van 10 minuten en dan mogen wij erin.

"Euhm wassim" zeg ik "Ja" zegt hij "mag ik misschien je hand vasthouden ik vind deze best wel eng" zeg ik. "Tuurlijk geef je hand" zegt hij.

Ik geef me hand en de achtbaan gaat en ik probeer niet te schreeuwen maar het lukt niet dus ik schreeuw het uit.

wassim zit me alleen maar uit te lachen. Ik kijk hem quasi boos aan en als ik uit de achtbaan ben ren ik naar de ingang want daar hadden we afgesproken.

Wassim rent achter me aan want hij begrijpt dat ik een wedstrijdje wil doen.

Ik ren zo hard als ik kan maar wassim haalt me in en sleurt me aan me arm mee en zo rennen we tot de ingang.

Eenmaal daar aangekomen ben ik uitgeput en hijg het uit en ga op de grond liggen iedereen lacht me uit omdat ik een conditie heb van een schildpad.

Wassim hijgt niet eens hoe dan "heeft iemand voor mij water" hijg ik.

"Hier Benti" zegt mijn moeder en geeft water aan mij "kunnen we naar huis ik ben kapot" zeg ik. "Ja maar daarna gaan we naar een restaurant met ze allen" zegt me moeder.

Oh nee wassim mocht een outfit voor mij kiezen hij kijkt mij met een grijns aan en ik sta op en loop naar de auto en stap in.

20 minuten later
Ik loop naar boven en wassim loopt me achter na ik hou de deur open voor ze raar gaan denken.

Wassim kijkt in mijn kast na 2 minuten heeft ie al wat uitgezocht.

Hoe snel kunnen jongens dat ughh.

Ik zeg tegen wassim dat hij weg moet gaan zodat ik me kan omkleden en hij gaat weg.

Ik werk me make up nog bij en krul me haren met de krultang.

De outfit die wassim heeft gekozen is een jurk tot aan me schenen en aan de bovenkant open.

Ik vind het niet verkeerd maar wel ietsje strak.

Ik ben toch met me broers en broertje en vader en wassim en souf dus wat wilt een jongen doen.

ilayda en ilham komen ook en de vriendin van yassine yasmina komt ook.

We rijden met 2 auto's naar het restaurant en me vader heeft gereserveerd dus de ober brengt ons naar de tafel.

En zit mij aan te kijken ik kijk weg en zie me broers, wassim en souf hem dodelijk aan kijken.

Als ie ziet dat ze kijken kijkt hij weg en loopt richting me vader om de bestelling op te nemen.

Na leuk gepraat te hebben komt het eten en zeggen we allemaal bismillah en beginnen met eten.

Na het eten gaan wassim me vader en Yassine praten en ilyas komt naast mij zitten.

Ik praat wat met hem na dat ze terug zijn gekomen gaan we weg en rijden we naar huis.

Wassim's perspectief
"Abi kan ik u en yassine even spreken" zeg ik. hij zegt "tuurlijk mijn zoon ik roep yassine" zegt hij en tikt yassine aan en we lopen even naar buiten.

"Euhm ik weet niet hoe ik dit moet zeggen maar ik ben verliefd op Youssra en ze is echt het liefste, knapste, perfecte meisje en ik wil graag haar hand komen vragen als het mag van u en van yassine" zeg ik.

Ik kijk hun zenuwachtig aan het is stil voor 5 minuten.

dan zegt Yassine "je hebt mijn toestemming maar je moet die van mijn vader ook hebben maar als je haar 1 keer pijn doet vermink ik je hele gezicht begrepen" zegt hij "begrepen" zeg ik.

"Oké mijn zoon je hebt ook mijn toestemming, maar als ze 1 keer bij mij komt met gezeik over jou of dat je haar hebt geslagen ben je nog niet jarig tamam" zegt hij "tamam abi" zeg ik.

we lopen weer terug naar de tafel.

Ik mag gewoon haar handvragen ik ga het volgende week doen "abi" zeg ik tegen de vader van Youssra. "Ja mijn zoon" zegt hij "kan ik volgende week haar hand vragen?" Zeg ik "hier in Marokko?" Zegt hij. "Ja in Marokko" zeg ik "dat is goed mijn zoon "zegt hij en praat weer verder met Farida abla.

Youssra's perspectief
We zijn weer thuis en iedereen blijft slapen dus gaan ik, ilayda, ilham, yasmina, özge en Amira een film kijken.

Met wassim, ilyas, yassine, Amir, en souf komen er ook straks bij maar die zijn naar de avondwinkel om eten te kopen.

Als ze terug zijn doe ik alles in bakjes en pak drinken en breng het naar de tafel. Ik ga naast ilyas zitten onder de deken en wassim naast mij.

"Okee wat voor film gaan we kijken" zeg ik iedereen roept "HORROR" "jullie weten wat de vorige keer met mij is gebeurd dus dat kijken Jullie maar als ik er niet ben oke"zeg ik. En ze zeggen allemaal tegelijk "oke".

We gaan een actie film kijken en ik ga onderuit liggen en kijk aandachtig naar de film.

Ik moet op een gegeven moment naar de wc en na dat ik naar de wc ben geweest ga ik een prank uithalen met hun allemaal 😈.

Ik ga keihard schreeuwen dat ik pijn heb en ga op de grond liggen alsof ik flauwgevallen ben.

"AHHHHHHH"roep ik keihard en val nep op de grond.

Als eerst komen de jongens en dan de girls ze roepen keihard "YOUSSRA WORD WAKKER" ik ga stuk maar ik moet niet lachen anders hebben ze het door.

Op een gegeven moment kan ik niet meer en lach het uit iedereen kijkt me droog aan en loopt weer terug kijkt de film verder.

Ik ren naar de woonkamer en spring tussen ilyas en wassim en ga weer onderuit liggen en kijk er film verder.

Morgen moet ik een jurk van me moeder uitkiezen waarom geen idee maar oké na de film gaat iedereen slapen en ilayda en yasmina slapen bij mij.

Dit was alweer het nieuwe deeltje hoop dat jullie het leuk vonden.

Vergeet niet te stemmen!!

Love you all❤️

Youssra's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu