Hoofdstuk 24

26 2 0
                                    

Wat vooraf gebeurde
Ik doe de deur open en wat ik daar zie breekt mijn hart in stukjes......

Ilyas met een wit doek over zich heen...

"NEEE ILYASS ALSJEBLIEFT NIET" huil ik. droom ik dit is een droom ik knijp mezelf maar het doet pijn ik droom niet.

"DIT IS NIET EERLIJK NAM MIJ INPLAATS VAN HEM" huil ik harder.

"YASSINE HIJ IS WEG" huil ik ik zak neer op de grond. "Dit kan niet waar zijn" zeg ik zacht.

Paar uur later
Het enige wat ik kan doen is huilen hij is gewoon weg en komt nooit meer terug.

Ze zeggen dat hij is overleden door een nachtmerrie en zo hard schreeuwde dat zijn long is geknapt.

Ik ben er kapot van ik wil niet meer yassine in tegen deel praat niet eens hij staart al 4 uur naar de muur.

Onze ouders zijn onderweg hierheen samen met Amir&Amira en özge.

"Yassine" zeg ik met een schorre stem "ja" zegt hij op het punt van uitbarstte.

"Je mag huilen je hoeft niet altijd sterkt te blijven" zeg ik "je hebt gelijk maar ik kan het nog steeds niet geloven dat hij er niet meer is" zegt hij en huilt het uit.

"Ik weet het ik ook niet" zeg ik ik knuffel hem en we huilen samen.

2 uur later
Ik ben uitgehuild er komen geen tranen meer er is alleen maar leegte vanbinnen.

Me ouders zijn ook al gekomen me moeder zit de hele tijd naast me te huilen.

Ik kan het niet aanzien op hun zo gebroken te zien.

Ik loop naar de kantine en haal wat water voor iedereen.

Ik loop weer terug en geef iedereen wat water.

"Kom we gaan naar huis" zeg ik ze lopen achter me aan en we gaan naar het appartement van mij en yassine.

We zijn allemaal kapot van het huilen ik geef iedereen een paracetamol en water en laat ze slapen.

Ik ga in me bed liggen en huil het weer uit dan val ik in een diepe slaap.

Ilyas is overleden😔

Weer een nieuw deeltje
Vergeet niet te stemmen!

Youssra's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu