Hoofdstuk 18

43 2 0
                                    

8:00
Özge maakt mij wakker en zeg dat we gaan.

Ik stap nog snel onder de douche en trek een nieuwe trinna (trainingspak) aan.

Ik doe me haar nog in een staart en pak me tas en loop naar de lobby.
(Outfit)

We lopen met ze alle naar de auto en gaan weer met dezelfde mensen in de auto

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

We lopen met ze alle naar de auto en gaan weer met dezelfde mensen in de auto.

Yassine rijd en ik zit naast hem ilyas en özge zitten achterin.

Na een tijdje heb ik honger en vraag aan yassine of die bij een tankstation wilt stoppen.

We stoppen en ik loop naar binnen. We zijn bijna in Turkije eindelijk.

Ik loop naar de broodjes afdeling en koop een paar croissantjes en jus d'orange.

Net wanneer ik wil gaan betalen legt me vader zijn kaart ervoor ik bedank hem en loop naar buiten.

Als ik in de auto stap moet ik naar de wc en ga snel.

Nadat ik klaar ben was ik me handen en loop naar buiten maar er staat niemand ZE ZIJN ME NIET VERGETEN TOCH?!.

Ik zoek overal me telefoon maar die heb ik in de auto laten liggen.

Ik loop een rondje om het tankstation maar zie niemand hoe kunnen ze me nou vergeten zijn?!

Ik wacht hier nu al een paar uur en ze zijn me niet eens komen zoeken stelletje sukkels.

Ik krijg ineens hayeck veel hoofdpijn en wil net een flesje water kopen maar ik bedenk me dat ik me pinpas ook niet heb lekker dan.

Er komen steeds meer dronken mensen hier ik ken deze taal ook niet.

Ik ben in Bulgarije in een of andere gare stad met alleen maar een tankstation.

Ya Allah waarom moet dit mij overkomen.

Na een tijdje ben ik het echt helemaal zat en loop naar binnen of er ergens een telefooncel is.

Helaas geen telefooncel dan nog maar 1 optie ik had ooit Bulgaars geleerd vraag me niet waarom maar ik ben vergeten.

Ik loop naar de medewerker en praat Engels, berbers, Turks allemaal door elkaar.

Gelukkig verstaat ze me en geeft ze met haar telefoon ik bel gelijk yassine is de enige nummer die ik uit me hoofd weet.

(Gesprek)
(Yassine) alo?
(Youssra) ewa je laat me achter bij een tankstation a hmar!
(Yassine) ik dacht dat je bij Baba en yemma in de auto zat?!
(Youssra) je kon toch kijken a homo
(Yassine) we zijn al bijna bij Edirne
(Youssra) wat heb ik daar aan haal me op!!
(Yassine) ik stuur een vriend van mij naar je hij woont in Bulgarije
(Youssra) is goed met jou ik hoef je niet meer te spreken zehma je vriend sturen ik hoop dat je stikt in je Kaulo drinken doei yassine!
(Yassine) wach....

Youssra's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu