Hoofdstuk 28

37 4 0
                                    

Ik word wakker op de bank en alle jongens liggen hier ook.

Ik lach in mezelf en sta voorzichtig op zonder iemand wakker te maken.

Ik loop naar boven en douche snel ik was me haren en doe een badjas om me heen.

Ik wou net een trainingspak van ilyas pakken maar die zitten allemaal in de was.

Ik sluip in mijn badjas naar yassine zijn kamer en steel een shirt.

Wie hier heeft de kleinste maat denk ik in mezelf ik denk dat dat Ali is ik sluip naar zijn kamer en steel zijn Adidas trainingspak.

Ik ga weer naar ilyas zijn kamer en trek alles aan me haren laat ik gewoon los want die zijn nat.

Ik maak ontbijt en maak dan alle jongens wakker en ze gaan aan tafel zitten.

"Is dat mijn trainingspak" zegt Ali "misschien" zeg ik en eet verder.

"Je gaat het straks wel terug geven toch" zegt Ali "ja geen stress" zeg ik "oké dan is het goed" zegt Ali.

Na het ontbijt stelt Zaid voor om op te ruimen en af te wassen ik vind het niet erg en laat hem het doen.

" ik ga even naar mijn huis wat Kleren meenemen en aantrekken" zeg ik " oke snel terug komen" zegt zakaria "ja" zeg ik.

Ik loop naar de auto en rij snel naar huis ik pak wat setjes kleren en stop het in een tas.

Ik trek een leuk setje aan spuit wat parfum op en pak me zwarte balenciaga tasje.
(Outfit)

Ik loop naar beneden en begroet Yasmina en yassine

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik loop naar beneden en begroet Yasmina en yassine.

Ik loop naar de deur toe en ren naar de auto en ga weer terug naar het pand.

Daar aangekomen loop ik naar ilyas zijn kamer prop die setjes in zijn kast.

En loop dan weer naar beneden.

"Ali" zeg ik "ja" zegt Ali "je had gister wat beloofd" zeg ik "o ja kom we gaan" zegt Ali.

"Je gaat in dat" zeg ik "ja wat is daar mis mee" zegt Ali "het is een Nike trainingspak" zeg ik.

"Yallah meekomen naar boven ik ga je kleren uitkiezen" zeg ik en ik sleur hem mee aan zijn arm naar boven.

Ik loop de kamer is en Ali gaat op zijn bed zitten jemig wat heeft hij veel kleren.

Ik ga proberen te matchen met mij.

Deze gast heeft niks roods in zijn kast alleen een tasje en een pet.

Na een tijdje heb ik iets gevonden en zeg tegen Ali dat hij het moet aantrekken.
(Outfit Ali)

(Outfit Ali)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Youssra's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu