Hoofdstuk 21

42 3 0
                                    

We gaan vandaag weer verder met trainen en dan morgen souf halen. Ik heb wel zenuwen maar dat is normaal.

Ik stap me bed uit voorzichtig omdat ilyas nog slaapt. Ik ga douchen en trek een sport outfit aan.
(Outfit)

Ik loop naar beneden en maak ontbijt voor alle jongens dat zijn er 12 incl mijn broers

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik loop naar beneden en maak ontbijt voor alle jongens dat zijn er 12 incl mijn broers.

Als ik klaar ben is de helft al beneden en vraag ik aan moussa of hij de andere jongens wil wakker maken, want no way dat ik dat ga doen.

Na het eten zeggen zakaria en nassim dat ze willen afwassen. Ik wijs het bod af maar ze blijven door dwingen.

Ik laat ze afwassen en ga alvast naar de sportschool. Daar aangekomen zie ik Ali, Moussa, Imran en zakaria ik groet ze en trek me bokshandschoenen aan.

Ik sla zo hard op de boksbal als ik kan en de boksbal valt op de grond.

Al mijn emoties komen eruit en ik begin te huilen.

De jongens komen naar me toe en vragen wat er aan de hand is.

"Misschien zijn we wel Telaat en red souf het niet" huil ik "jawel hij red het ik geloof daar in" zegt Imran en knuffelt mij.

Ik knuffel terug en de andere jongens knuffelen mij ook.

"Dankjewel" zeg ik "geen probleem youssra" zegt Ali ze gaan weer verder en ik kijk maar gewoon naar hoe ze vechten.

Na 20 minuten ben ik het zat en ga ik naar de schietbaan.

Daar aangekomen zie ik yassine, ilyas, en badr ik groet ze en pak een pistool.

Ik print een foto uit van Bilal en plak die op het bord.

Ik schiet recht in zijn hoofd en blijf schieten tot de kogels op zijn.

Ik laat mezelf vallen op de grond en kijk recht voor me zonder emotie.

Yassine merkt het op en komt op zijn hurken naast me zitten.

"Youssra gaat alles goed" vraagt yassine "ja" zeg ik bot en blijf vooruit staren.

"Souf gaat het halen youssra ik geloof daarin" zegt yassine "dat weet je niet" zeg ik "dat weet ik wel souf is eerder ontvoerd hij verbleef daar 2 weken omdat we hem niet konden vinden en hij had het gehaald dus nu ook" zegt Yassine "ik hoop het" zeg ik.

Ik sta op en loop naar ilyas zijn kamer en ga douchen.

Na het douchen trek ik een trainingspak aan van ilyas en ga beginnen aan het avondeten.

Als ik klaar ben roep ik iedereen en gaan we gezamenlijk eten.

Na het eten ruim ik op en laat de afwas liggen want ik voel me niet zo lekker.

Ik loop naar boven en hoor ineens een schot ik ren terug naar beneden en zie iedereen verstopt.

"Youssra ga daar weg we worden aangevallen" zegt ilyas.

Ik ren naar de schietbaan en pak een bak met pistolen en ren weer terug.

Ik gooi naar iedereen eentje en we beginnen te schieten.

"Ze komen dichterbij" roep ik " ik ren naar de voordeur en open die ik schiet iedereen neer.

Maar door mijn actie zijn ze naar binnen gekomen ik ren weer terug en wat ik daar zie stopt mijn hart....

Wat ziet youssra?

Vergeet niet te stemmen!!

Youssra's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu