Hoofdstuk 55

28 2 0
                                    

6:00
Me wekker gaat en ik sta vermoeiend op ik moet opschieten want om 7:30 gaan we aanvallen want iedereen staat pas op om 8:00.

Ik loop op me tenen naar de badkamer en neem een snelle jelle douche. Ik loop weer naar mijn oude kamer en pak een chille outfit.

Ik trek de outfit aan en doe me haar in een lage staart want anders kan ik me bivakmuts niet op.

(Outfit)

Ik loop naar beneden en pak snel iets uit de keuken om te eten

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik loop naar beneden en pak snel iets uit de keuken om te eten. Als ik wat heb gegeten loop ik naar de woonkamer pak een pen en papier en schrijf een brief.

De brief
Lieve familie,
Ik ga Ali en Azra halen van de ergste drugsbaas van de hele wereld ik doe dit niet alleen namelijk ook met Yassir, yassine, en Ilyas en paar mannen van het pand. Als ik het niet haal wil ik dat jullie voor melek en nabil zorgen en anders hebben ze hun vader nog. Ik hoop dat het niet zo zal zijn en dat ik heel terug kom ik hou van jullie allemaal even veel.

Liefs youssra.

Als ik de brief heb geschreven leg ik die op de eettafel en loop naar buiten ik doe de deur op slot en stap de auto in.

Ik rijd naar het pand en parkeer de auto ik groet de beveiliging en loop gelijk naar de besprekingszaal. Ik groet daar iedereen en het plan word nog 1 keer uitgelegd.

"Oké snapt iedereen het" zegt yassine "ja meneer" zegt iedereen "oké yallah we gaan" zegt yassine.

Ik doe me kogelvrije vest aan en pak 2 pistolen en een mes ik verstop de ene pistool en de mes en doe daarna mijn bivakmuts op. Ik ren naar de auto en ik stap voorin in ik leid dit busje dus ik ben de baas.

"Oké mannen als we daar zijn gaan we geen geluid maken" zeg ik ze knikken en kijken voor zich.

Na 10 minuten zijn we er en is het 7:25 we hebben nog 5 minuten dus. Ik leg ze nog 1 keer uit wat ze moeten doen en raak een beetje in de stress.

Kom op youssra rustig blijven doe dit voor je kinderen. Ik neem een diepe zucht en het is nu 7:30 we stappen de auto in en rennen naar de achterdeur.

De deur is open? Hoe dom kan je zijn grootste drugsbaas en zo dom of het is een val en ze weten dat we komen.

"Mannen sta alert het kan een val zijn" zeg ik we lopen rustig naar alle kamers en het is overal stil dit is wel heel verdacht. "Mannen opsplitsen" zeg ik ik loop rustig rechtdoor en zie een paar mannen lopen van touzani.

Ik verstop me snel achter de muur en waarschuw iedereen met me oortje. Dit gaat moeilijk worden ik slik en als de kust veilig is ren ik naar de kelders.

Ik luister naar elke deur en hoor iemand praten die stem herken ik uit duizenden de stem van Ali en ik hoor een meisjes stem dat zal Azra zijn.

Ik probeer de deur open te doen maar de deur zit opslot. "Bismillahirrahmanirrahim" zeg ik zachtjes en trap tegen de deur aan de deur is een klein beetje kapot en me been doet pijn.

Youssra's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu