Sorry als het vervelend is dat ik steeds wat later doe maar ik vind het zo handiger schrijven hoop dat jullie me begrijpen xx
3 maanden later
Ik word wakker en zie Ali niet meer naast me liggen.Ik voel me 2 weken al niet lekker en misselijk en overgeven.
Vandaag heb ik een afspraak bij de dokter Ali is naar het pand want yassine en ilyas hebben hier ook gewoon een pand.
Ik loop naar de badkamer en stap onder de douche en douche ik mezelf grondig.
Na het douchen droog ik me af en doe een badjas om ik loop naar de inloopkast en zoek een outfit uit.
Uiteindelijk vind ik een outfit en trek die aan ik doe nog wat make up op en doe me haar in een lage knot.
(Outfit)Ik loop naar beneden en eet wat pannenkoeken aangezien dat het enige is wat we in huis hebben.
Ik trek me schoenen aan en stap in de auto mijn afspraak is om 10:30 en het is nu 10:20 ruim optijd dus.
Als ik bij het ziekenhuis aangekomen ben meld ik me aan en wacht ik in de wachtkamer.
Ik word geroepen en beschrijf mijn klachten ze vult een formulier in en zegt dat ik beter even kan gaan bloedprikken.
Ik loop naar de afdeling voor bloedprikken en wacht daar tot ik aan de beurt ben.
Als ik eindelijk aan de beurt ben ga ik op de stoel zitten en prikt de vrouw in mijn arm.
"Nou dat was het we bellen je morgen voor het resultaat" zegt de mevrouw "bedankt tot ziens" zeg ik.
Ik loop weg en stap de auto in ik rijd naar de albert Heijn want we hebben aardig wat boodschappen nodig.
Ik haal alles wat ik nodig heb en heb 4 tassen vol met eten ik loop naar de zelf scan kassa en reken alles af.
Ik laad de boodschappen in de auto en besluit om even de stad in te gaan voor wat leuke kleren.
Ik loop de stad in en ga wat winkeltjes in en uit uiteindelijk heb ik echt 1 hele mooie armband gevonden maar koop het niet want het is veelste duur.
Ik maak er nog een foto van en stuur het als herrinering naar Ali.
Ik zie een baby winkel en loop naar binnen want Yasmina is weer zwanger.
Dit keer van een jongen dus ik haal wat leuke kleertjes en loop naar de kassa.
"Hallo wat een mooie kleertjes hoelang bent u al zwanger" zegt de mevrouw achter de kassa.
"Hallo deze zijn niet voor mij hoor maar voor mijn schoonzus die is zwanger" zeg ik "sorry het spijt me maar gefeliciteerd" zegt de vrouw.
"Het maakt niks uit en dankjewel" zeg ik ze pakt alles in en ik reken het af.
Ik loop weer naar buiten en besluit om de Bijenkorf in te gaan na wat rond te kijken zie ik iets wat ik al zolang wil.
JE LEEST
Youssra's life
De TodoDit boek gaat over een meisje youssra ze is een normaal meisje met een normaal leven tot er iets gebeurd wat haar leven veranderd. ❌❌NIET KOPIËREN❌❌