Hoofdstuk 43

28 3 0
                                    

Ik word wakker en moet nog even beseffen waar ik ben.

Ik zie dat in me eigenhuis ben ik sta voorzichtig op zonder Ali wakker te maken en loop naar de badkamer.

Ik wou net me gezicht wassen omdat ik nog make up op me gezicht had maar ik zie dat het eraf is.

Ik wou net naar Ali lopen maar hij staat al achter me.

"Heb jij mijn make up eraf gehaald" vraag ik "ja je was zo moe ik wou je niet wakker maken" zegt Ali.

"Wat lief van je" zeg ik "maar kan je weg gaan ik ga douchen" zeg ik "we kunnen ook samen douchen" zegt Ali met een grijns.

"Nee ik wil zelf douchen ga weg" zeg ik ik duw hem de badkamer uit en doe de deur opslot.

Ik stap de douche onder en was alles grondig als ik klaar ben stap ik de douche uit en droog mezelf af.

Ik doe me badjas aan en loop naar de kamer ik zie geen spoor van Ali die zal vast wel in de andere badkamer aan het douchen zijn.

Ik loop de inloopkast in en zoek een leuk outfitje ik trek de outfit aan en spuit wat parfum op.
(Outfit)

Ik loop naar beneden en maak wat ontbijt ik maak msemmen en Turkse thee

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik loop naar beneden en maak wat ontbijt ik maak msemmen en Turkse thee.

Ik leg alles op tafel en pak nog theeglazen en bestek ik loop weer naar de tafel en zet de spullen op de tafel.

Ali is nog steeds niet klaar ik loop naar boven en klop op de deur van de andere badkamer.

"Alo Ali gaat alles goed" zeg ik geen reactie ik doe de deur open en zie niemand.

Huh waar is hij ik doorzoek het hele huis maar geen spoor van Ali.

Dit word wel een beetje raar ik besluit om me telefoon te pakken en hem te bellen.

Ik wou net bellen als er iemand binnenkomt ik zie dat het Ali is met allemaal ontbijt.

"Waar was jij ik was ongerust" zeg ik "ik was naar de winkel sorry habiba" zegt Ali.

"Het geeft niet" zeg ik ik geef hem een kus en loop naar de keuken.

"Je hebt al ontbijt gemaakt" zegt Ali "ja klopt maar dat kan er ook wel bij" zeg ik.

We gaan aan de tafel zitten en discussiëren over wat we vandaag gaan doen.

We besloten uiteindelijk om naar mijn ouders te gaan en daarna naar de van Ali.

Want mijn schoonouders hebben sinds kort een huis in Nederland gekocht.

Na het eten ruim ik alles op en was het af als ik daar mee klaar ben trek ik me schoenen aan en Ali ook.

We stappen de auto in en gaan eerst naar mijn ouders rijden.

Als we zijn aangekomen stappen we de auto uit en doet me moeder al de deur open.

Youssra's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu