3 dagen later
Vandaag is mijn henna feest ik ben echt zo blij ik stap me bed uit en douche mezelf grondig.Ik stap uit de douche en trek mijn kaftan aan en Krul me haren en spuit parfum op en trek me hakken aan.
(Outfit)We hebben het thema in blauw en goud gedaan zoals mijn jurk.
Ik loop naar beneden en zie al mijn tantes, nichten, nichtjes, me oma's, me moeder, seher de vriendin van Amir, en me zus en zusje.
Ik groet ze allemaal en zie dat alles echt mooi versierd is ik kijk bewonderend naar de prachtige versieringen.
Selin trekt mij mee en wilt foto's maken daar kan ik natuurlijk geen nee op zeggen.
We maken foto's en trekken gekke bekken wollah ik hou van deze meid.
Ik en Selin zijn het aller closest met elkaar want de rest die praten alleen maar over onze neven.
"En Selin wanneer ben jij aan de beurt" zeg ik "ik weet niet" lacht ze "alles is mektab" zeg ik "ja dat is waar" zegt ze.
We dansen samen en eten natuurlijk wat anders😂.
Na dat hebben gedanst en gelachen laat ik mijn henna zetten.
Ik doe het op me handen en voeten want ja waarom niet.
Me moeder en de rest houd mij bezig want dit kan echt lang duren.
Ze zitten allemaal echt raar te dansen ik lach me dood en zie mijn andere nichten me echt aan staren van hoe lach jij.
"Kunnen jullie het zien" roep ik door de muziek heen "ja jou lelijke kop zeker" zegt leyla me nicht.
"De enige lelijkerd die ik hier zie is jou" zeg ik me andere nichten lachen om mijn opmerking en ze kijkt boos weg.
De vrouw die mijn henna doet is eindelijk klaar het moet nog opdrogen dus ik moet echt goed oppassen.
(Dit is het geworden)
( natuurlijk allebei haar handen zo)
JE LEEST
Youssra's life
РазноеDit boek gaat over een meisje youssra ze is een normaal meisje met een normaal leven tot er iets gebeurd wat haar leven veranderd. ❌❌NIET KOPIËREN❌❌