Hoofdstuk 15

42 2 0
                                    

(HERSCHREVEN)

1 week later
Ik heb een jurk gezocht en blijkbaar was het voor een handvraging.

Waarom hadden ze mij dat niet verteld ik ga zowieso nee zeggen.

Ik moet iets bekennen ik vind wassim leuk ik hoop dat hij een keer me hand komt vragen.

O ja we hebben niks nou ik moet me klaar gaan maken.

ik doe me jurk make up en haren en loop naar beneden om me moeder te helpen met eten maken.
(Outfit)

Me moeder stuurt me weer weg anders worden me kleren vies

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Me moeder stuurt me weer weg anders worden me kleren vies.

Ik loop naar boven om özge, yassine, ilyas, Amir en Amira wakker te maken en zeg dat ze hun kleren aan moeten doen en loop weer naar beneden.

Na een half uur ben ik het zat en ga naar buiten om een rondje te lopen en ijs te halen.

Ik zeg me moeder gedag en loop een rondje en ga naar de ijssalon om een ijsje te halen.

En daar zie ik wassim wat moet ik doen Euhm ik loop gewoon snel weg "YOUSSRA" roept wassim en loopt naar me toe, "waarom ben je zo mooi aangekleed" vraagt hij.

"Euhm iemand komt vandaag mijn handvragen maar ik ga zowieso nee zeggen" zeg ik. hij kijkt me verdrietig aan ik snap het wel "oh oké nou veel plezier" zegt hij en loopt weg ik heb er geen zin meer in en loop naar huis.

Eenmaal thuis aangekomen moet ik me moeder helpen met wat dingen opruimen en daarna gaat iedereen zich klaarmaken.

Ik werk nog me make up bij en ga op de bank zitten.

dan komt de rest naar beneden toe en me moeder versiert nog wat koekjes en de rest wacht tot ze komen.

Wassim's perspectief
Vandaag ga ik eindelijk Youssra haar hand vragen ik ben zo blij, maar wat als ze nee zegt dan ben ik de lul maar ik moet niet zo denken.

Ik douche en ga even naar de kapper voor me haren en me snor moet wel chachi zijn voor Youssra😏.

Na dat ik bij de kapper ben geweest trek ik me blouse en pantalon aan en loop naar beneden.
(Outfit)

Me moeder roept dat we weggaan en we rijden naar Youssra haar huis

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Me moeder roept dat we weggaan en we rijden naar Youssra haar huis.

Youssra's perspectief
"YOUSSRA DE BEL" roept me moeder ik loop naar de deur en zie een man rond de 42 en een vrouw rond de 39.

Ik groet de vrouw met de gebruikelijke kusjes en de man met een kus op zijn hand (Turkse cultuur).

Daarna komen er nog 2 meisjes ik schat rond de 15 en 17 ik groet hun met een knuffel en de gebruikelijke kusjes.

Ik loop naar binnen want er staat niemand meer me broer komt zo zegt het meisje ik knik en breng thee.

Dat meisje van 17 komt mij bekent voor maar van wat geen idee.

Een paar minuten later gaat de bel weer en ik loop naar de deur, ik open de deur en zie wassim OMGG KOMT HIJ MIJN HANDVRAGEN.

"hey Youssra" zegt hij "Euhm hey" zeg ik hij loopt naar binnen en ik loop erachter aan nog steeds in de shock.

Na dat ik wassim ook thee heb gebracht is het grote moment aangebroken.

"Oké jullie weten allemaal voor wat we hier gekomen zijn Youssra el Amrani wil jij trouwen met wassim el Hassan" zegt mijn vader. "Ja" zeg ik "en wassim el hassan wil jij trouwen met Youssra el Amrani" zegt me vader "ja" zegt wassim.

Mijn moeder en wassim zijn moeder joelen en schreeuwen alles bij elkaar ik ga stuk.

"Dan heb ik nog 1 vraag" zegt mijn vader "ja Baba" zeg ik "wanneer willen jullie trouwen" zegt hij "Euhmm wassim?" Zeg ik "over 2 maanden is dat goed?" Zegt wassim "ja dat is goed" zeg ik "oke dan is dat geregeld "zegt me vader.

Nu weet ik waarom zij me zo bekend voor kwam ze was op het strand die dag toen ik en wassim hadden afgesproken.

Ik ga naar hun toe en vraag hun namen.

De jongste is 15 en ze heet Noor en en het tweede meisje is 17 en heet numidia.

mashallah mooie namen Dames mijn naam is Youssra, ik geef hun mijn nummer en we praten nog over ditjes en datjes en daarna gaan ze naar huis.

Ik zeg ze gedag en me schoonouders natuurlijk wassim geeft me een kus op me voorhoofd en loopt dan weg.

Ik ben dood op ik ben zo blij dat wassim me hand is komen vragen echt niet normaal.

Ik stap onder de douche en was mezelf daarna doe ik me pyjama aan en doe me haar in een knot en ga in me bed liggen ik word nog gesnapt door Noor, Numidia en wassim en reageer daar effe op.

(Gesprek wassim)
(Wassim) ik ben echt blij dat je ja hebt gezegd je kon me niet blijer maken.

(Youssra) tuurlijk zeg ik ja, I love you❤️

(Wassim) love you to habiba❤️

(Youssra) ik ga slapen maar eerst nog even reageren op je zusjes🫶🏼

(Wassim) me zusjes? Maar Slaaplekker habiba😴

(Youssra) ja ik had hun me nummer gegeven Slaaplekker habibi😴

(Gesprek Numidia)
(Numidia) heey! zullen we morgen terrasje pakken?

(Youssra) heey! Schat tuurlijk hoelaat?

(Numidia) Euhm 12:00?

(Youssra) ja dat is top dan doen we dat Slaaplekker alvast schat❤️

(Numidia) Okee zie je morgen, Slaaplekker schat❤️

(Youssra) tot morgen🫶🏼

(Gesprek Noor)
(Noor) heey mag ik misschien weten hoe oud je bent?

(Youssra) heey lieverd tuurlijk mag dat ik ben 18🫶🏼

(Noor) leukk, ik vind het echt leuk jou als schoonzusje te hebben.

(Youssra) Nawhh zo lief hetzelfde geld voor mij💋, ik ga nu slapen lieverd Slaaplekker❤️

(Noor) Slaaplekker bae❤️

Ik leg me telefoon weg en val in een diepe slaap 😴.

Dit was alweer een nieuw deeltje wat vinden jullie ervan!

Vergeet niet te stemmen!!!

Loev you all❤️

Youssra's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu