(HERSCHREVEN)
"Youssra Hadi (snel) opstaan" roept mijn vader van beneden.
Ik kijk hoelaat het is op mijn telefoon ughh half 7 waarom moet school zo vroeg beginnen.
Ik stap vermoeid me bed uit en stap de douche in, ik trek me kleren aan. Ik stop wat spul in me haar en ga naar beneden om te ontbijten.
(Outfit)"YEMMAA" roep ik blij als ik me moeder zie ben ik gelijk blij.
"BENTIII" roept ze en we omhelzen elkaar en me moeder gaat verder met ontbijt maken terwijl ik ilyas wakker maak.
Want hij moet me brengen naar school, ik sluip zijn kamer in en als ik bij zijn bed ben spring ik keihard op hem hij schrikt wakker en ik Val op de grond van het lachen.
"BAHAHAH ILYAS JE HAD JE HOOFD MOETEN ZIEN" roep ik.
me vader komt naar boven om te kijken waar het geschreeuw vandaan komt.
Ilyas staat op om mij te slaan met zijn kussen alleen me vader is net optijd in de kamer mijn redder in nood wollah ik was dood als Baba niet kwam.
Baba werd boos op ilyas WAHAHAH nu moet hij me de hele week naar school brengen muahhaah.
Me moeder riep dat het ontbijt klaar is en ik ga naar beneden, raad is wie daar is mijn chachi (sexy) broer yassine.
WHAHAH nee ik maak grapje maar ik zeg je eerlijk hij trekt alle meisjes aan als een magneet.
Dames interesse hij is single nee maar dames echt hè kom naar me huis ik laat je binnen oké.
Mohim het is al 8 uur over 20 min moet ik op school zijn.
"ILYASSSS kom nu naar beneden ik moet naar school lan" roep ik " IK KOM ERAAN HMARA"roept ilyas.
Oehh la la me broer ziet er weer on fleek uit.
Ilyas brengt me naar school en we zingen mee met lijpe - eng.
ZIJ ZEGT IK KEN HEM AL ME SCHUTTERS ZIJN IN LOVE MET DE BANG BANG. LIG LAAG IN 7 TERWIJL JIJ VOOR DE TRAM RENT. ZIJ WEET ALLANG DAT IK ENG BEN JIJ WEET ALLANG DAT IK ENG BEN .
Oké skip deze hele liedje ik heb natuurlijk ilyas gefilmt en op snap gezet hoe de mee rapte was echt lelijk.
Eindelijk ben ik op school ik heb nog 10 minuten dus hebben we wel snel gedaan of tenminste ilyas.
ik geef ilyas een kus op zijn wang en zeg hem gedag en loop naar de kluisjes, stop mijn Moncler jas in mijn kluisje en loop naar de aula.
Daar zie ik mijn dushi zitten "ILAYDAAAAAA"roep ik "YOUSRAAA" roept ze terug
"Kom we moeten naar de les" zegt ilayda.
We praten door tot we bij de les aankomen zijn. We gaan naast elkaar zitten en de les begint.
De les is zo saai dat ik me telefoon erbij pak en Tiktok ga kijken en natuurlijk moet die man het weer doorhebben.
"Youssra lever je telefoon maar in" zegt hij. "nee sirt kowed met je inleveren"zeg ik. "Youssra we zijn in Nederland niet in Marokko"zegt hij "YEK RACISTISCHE HOMO" roep ik "JA GA MAAR UIT DE LES YOUSSRA MELD JE MAAR"roept hij terug.
Ik loop de les uit ik ga me niet melden ik ga gewoon naar huis. Ik bel ilyas maar hij neemt niet op dan maar yassine bellen.
( gesprek)
(Youssra) yassine habibti
(Yassinne) Youssra zine inou
(Youssra) kan je me misschien ophalen
(Yassine) Hz, wat heb je gedaan je moet toch op school zitten.
(Youssra) ja ik vond de les saai dus ik ging op me tellie maar die man zag het en hij zei inleveren ik zei nee sirt kowed met je inleveren en zo door en toen zei die ga je maar melden Ik ga me niet melden.
(Yassine) Saff ik kom je halen stuur je loca
(Youssra) tamam beslema habibti
(Yassine) beslema habibaNa een paar minuten komt yassine en ga ik naar huis.
Paar uur later
Me moeder heeft kip bestilla gemaakt wollah me favoriet 🤩.Me moeder kent me zo goed na het eten ruim ik af en afwas ik en maak de keuken schoon zodat me moeder even kan chillen.
Ik ben echt lief ik weet het daarna ga ik even naar boven en kijk ik even bij Amir en Amira om te vragen hoe hun dag was, en even roddelen met Amira.
Daarna ga ik naar özge haar kamer en praten we en gaan we een film kijken en val ik inslaap.
Dit was het eerste echte deel ik hoop dat jullie dit deel leuk vonden.
JE LEEST
Youssra's life
RandomDit boek gaat over een meisje youssra ze is een normaal meisje met een normaal leven tot er iets gebeurd wat haar leven veranderd. ❌❌NIET KOPIËREN❌❌