Hoofdstuk 16

44 3 0
                                    

Ze zijn trouwens nogsteeds in Marokko 🇲🇦
(HERSCHREVEN)

10:00
Mijn wekker gaat want ik heb vandaag met numidia afgesproken.

Ik ga douchen krul mijn haren en trek mijn kleren aan en loop naar beneden en maak ontbijt.

Na dat ik ontbijt heb gemaakt roep ik iedereen naar beneden en gaan we gezamenlijk eten.

Na het eten ruim ik alles af en is het al 11:30 ik ga naar boven doe wat make up op en rij naar numidia.

Daar aangekomen bel ik aan en doet mijn schoonmoeder open.

"Assalaam alaykoem Benti" zegt mijn schoonmoeder "wa alaykoem assalaam ghalti"zeg ik "kom binnen"zegt ze.

Ik loop achter haar aan naar binnen. Daar zie ik wassim en hij knipoogt naar mij en ik word rood dus draai ik me hoofd snel om en loop naar boven naar numidia haar kamer.

Ik klop en ze zegt "binnen" ik loop naar binnen en zie dat ze haar haren aan het doen is. "Salam Numidia, memesh thedjiedh?"Zeg ik "Salam Youssra, Akay mli7 ie shem?" Zegt ze "Alhamdouillah" zeg ik en ga op haar bed zitten.

Na 10 minuten is ze klaar en zeggen we iedereen gedag en rijd ik naar een terrasje.

Daar aangekomen zoeken we een plekje en bestellen we wat drinken.

"Youssra" zegt Numidia "ja lieverd" zeg ik "jou broer ilyas is best wel knap" zegt ze verlegen.

"Awhh shokran hij is nog single dus als je wil kan ik jullie koppelen" zeg ik. "Echt wil je dat doen"zegt ze helemaal blij "ja natuurlijk" zeg ik "ahhh je bent de beste" zegt ze "I know" zeg ik.

We praten nog wat Dan breng ik Numidia naar huis en ga zelf ook naar huis.

Thuis aangekomen loop ik naar boven naar ilyas zijn kamer en klop aan.

"Binnen" zegt hij en ik loop naar binnen en ga op zijn bed zitten.

"Ilyas ik heb een vraag wat vind je van Numidia" zeg ik hij kijkt me aan met een rood gezicht en zegt "ze is wel knap maar ze wil mij sws niet dus wat heb ik er aan" zegt hij. "Weet je leer elkaar gewoon kennen en dan zien jullie het wel wat jullie van elkaar vinden" zeg ik. "Dat is een goed plan" zegt hij. "Hier heb je haar nummer app haar ciao "zeg ik en loop weg uit zijn kamer.

Ik trek een witte joggings broek aan en een groene north face shirt.

Ik zeg tegen me moeder dat ik naar de winkel ga om wat spullen te kopen voor het avondeten.

Eenmaal daar aangekomen staan er wat illies daar wat dingen te roepen zoals Ey zina kom je naar me huis ik negeer het en loop de winkel in.

Na dat ik alles heb loop ik de winkel uit en staan die illies daar nog steeds en als ze mij opmerken grijnzen ze allemaal.

Ik word er eerlijk gezegd wel bang van maar kijk gewoon koel voor me en loop verder totdat iemand me bij me arm pakt en me mee sleurt naar het steegje achter de winkel.

Ik schreeuw keihard help maar krijg een klap in me gezicht en die jongen pakt me vast bij me middel.

Maar ik spuug in zijn gezicht en hij slaat me nog een keer ineens hoor ik een schot.

Wassim's perspectief
Ik moet van me moeder naar de winkel dingen kopen voor het avondeten.

Dus ik wou net de winkel in lopen maar zie een paar jongens een steegje in lopen en hoor een meisje schreeuwen.

Ik loop er heen en zie Youssra! Ik pak me pistool en schiet die jongen die haar vasthoud in zijn benen en hij valt neer.

Die anderen geef ik een wahed harde stoot op hun kaken en ze vallen bewust te loos op de grond.

Youssra rent naar me toe en knuffelt me strak en zo blijven we een paar minuten staan.

Na dat we uit geknuffeld zijn vraag ik aan Youssra hoe dit gebeurde en ze vertelde het hele verhaal.

Ik geef haar een kus op haar voorhoofd en pak haar hand vast en loop de winkel in want ik moest nog spullen kopen van me ma.

Na dat ik alles heb afgerekend lopen ik en Youssra naar mijn auto en breng ik haar naar huis en rij daarna naar mijn eigen huis.

Youssra's perspectief
Als wassim niet daar was dan was ik misschien wel verkracht ik wil er niet eens aan denken.

Thuis aangekomen stop ik alle boodschappen in de koelkast en ga even het huis opruimen.

Na 2 uur ben ik eindelijk klaar en begin met het avond eten vis bestilla 🤤.

Na dat ik klaar ben schep ik wat op voor Amir, Amira en mezelf want wij zijn als enige thuis.

Ik roep hun naar beneden en we eten gezamenlijk.

Daarna ruim ik alles af en stop het in de vaatwasser en ga een film kijken met Amir en Amira.

2 uur later
Het is nu al 1:00 s'nachts en niemand is thuis waarschijnlijk zijn ze weer bij familie.

Amira en Amir slapen dus ik doe een deken om hun heen en loop naar boven en doe me pyjama aan.

En loop weer naar beneden en ik ga naast Amira en Amir liggen en val met hun inslaap.

Dit was alweer een nieuw deeltje!! Wat vonden jullie er van?

Vergeet niet te stemmen!!!

Love you all❤️

Youssra's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu