3 maanden later
Ik zal even vertellen wat er allemaal is gebeurd in deze 3 maanden.
Ilyas is nog steeds niet wakker en in dezelfde toestand.
Me ouders zijn naar nederland gegaan samen met Amir& Amira want die moesten naar school.
Ik en yassine hebben een appartement gekocht in Turkije want we willen dicht bij ilyas blijven.
En dat was het wel zo'n beetje met wassim praat ik af en toe want ik heb het druk.
Vandaag weer een nieuwe dag.
Ik sta op en douche mezelf en trek een chille outfit aan want ga toch alleen maar naar ilyas vandaag.
(Outfit)Ik loop naar yassine zijn kamer maar zie dat er niemand ligt.
Hij is vast weer naar het pand gegaan. Ik loop naar beneden en maak ontbijt voor mezelf en eet het gulzig op.
Na het eten trek ik me schoenen aan en pak mijn autosleutels en vertrek naar het ziekenhuis.
Bij het ziekenhuis aangekomen loop ik naar binnen en groet ik wat mensen want bijna iedereen kent mij hier al.
Ik doe de deur van ilyas zijn kamer open en pak een stoel en ga naast hem zitten.
"Ilyas wanneer word je is wakker ik mis je en het doet me pijn om je elke keer zo te zien" zeg ik
Ik blijf eventjes zo zitten en ga wat thee halen.
Ik loop naar beneden en zie mannen met bivakmutsen binnen rennen. Ik verstop me achter de muur en bel yassine.
(Gesprek)
(Youssra) yassine er komen allemaal mannen met bivakmutsen het ziekenhuis in rennen kom snel.
(Yassine) on my way.Ik hang op en blijf achter het muurtje staan dan bedenk ik me opeens ilyas.
Ik ren naar boven en zie 2 mannen bij ilyas zijn kamer ik loop er stilletjes heen. En bam ze liggen allebei knock out op de grond.
Yassine komt er aan rennen en vraagt wat er is gebeurd.
"Ik zag deze mannen voor ilyas zijn kamer staan en ik heb ze knock out geslagen" zeg ik "lekker bezig dat is mijn zusje" zegt yassine en geeft me een boks.
Gelukkig zijn er geen gewonden gevallen ze waren blijkbaar opzoek naar ilyas.
Ik ga bewaking voor zijn kamer plaatsen. Ik bel Halid hij is van de bewaking van het pand.
(Gesprek)
(Youssra) Ewa halid ik heb je hulp nodig.
(Halid) Ewa youssra tuurlijk met wat?
(Youssra) ik wil dat je bewaking regelt bij ilyas zijn kamer.
(Halid) hoezo is er wat gebeurt?
(Youssra) ja vandaag kwamen er mannen binnen het ziekenhuis met bivakmutsen en wouden naar ilyas zijn kamer gaan maar ik had ze knock out geslagen.
(Halid) oké ik ga 3 mannen naar je sturen en dan kan jij ze uitleg geven.
(Youssra) shokran Halid je bent de beste.
(Halid) geen probleem weet ik beslema.
(Youssra beslema.
JE LEEST
Youssra's life
RandomDit boek gaat over een meisje youssra ze is een normaal meisje met een normaal leven tot er iets gebeurd wat haar leven veranderd. ❌❌NIET KOPIËREN❌❌