Hoofstuk 17

43 4 0
                                    

(HERSCHREVEN)

9:00
Morgen gaan we vertrekken naar Turkije die 5 weken zijn echt snel voorbij gegaan.

Vandaag ga ik met wassim afspreken want ja laatste dag in Marokko.

Ik stap onder de douche en was mezelf grondig en doe me routine die jullie zowat nu wel weten, daarna doe ik me kleren aan en spuit wat parfum en voila.

(Outfit)

Na dat ik heb ontbeten ga ik naar buiten en wacht op wassim als ie aan komt rijden stap ik in en rijden we naar een leuk cafeetje die ik heb gezien

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Na dat ik heb ontbeten ga ik naar buiten en wacht op wassim als ie aan komt rijden stap ik in en rijden we naar een leuk cafeetje die ik heb gezien.

Daar aangekomen stappen we uit en lopen we naar binnen.

We zoeken een tafel uit en kijken op de menu kaart wat wil jij hebben vraagt wassim en roept de ober alvast, hij zegt zijn bestelling en ik neem hetzelfde namelijk een bagel met tonijn.

Mensen gaan mij nu haten maar het is echt kapot lekker zou je moeten proberen.

Na dat we hebben gegeten gaan we nog langs wat leuke winkeltjes en koop ik nog 2 bloesjes 3 spijkerbroeken, 2 topjes en een Lounge set.

Wassim daar in tegen heeft alleen een t-shirt gekocht nadat we alles hebben gekocht lopen we weer naar de auto en gaan we naar zijn huis.

Daar aangekomen doet me schoonmoeder de deur open en geef ik haar een knuffel.

Ik loop naar binnen ik zie mijn schoonvader en Numidia en Noor zitten en die groet ik ook met een knuffel.

Me schoonmoeder maakt wat atay terwijl ik allemaal koekjes in bakjes zet en het naar de tafel breng.

We praten nog over koetjes en kalfjes en dan moet ik naar huis want ik moet me koffer nog in pakken.

Wassim brengt me naar huis en praat nog wat met me ouders en gaat dan weg.

Ik ben druk bezig met inpakken als yassine de kamer in komt.

"Youssra" zegt hij "ja abi" zeg ik "in Turkije wil ik yasmina ten huwelijk vragen en ik wil dat jij me helpt" zegt hij "maar natuurlijk wil ik je helpen wat moet ik doen?"Vraag ik "je moet yasmina naar de boot brengen die ik heb gehuurd en de familie daar heen brengen wil je dat?" Vraagt hij "ja tuurlijk wil ik dat" zeg ik en loop naar me broer toe om hem te knuffelen.

Als hij de kamer uit is ga ik weer verder en ben dan eindelijk klaar.
we vertrekken pas om 7:00 beter dan 5:00.

Ik loop naar beneden en help me moeder met avondeten maken en roep dan iedereen naar beneden om te gaan eten.

Na het eten bel ik nog FaceTime met wassim en praten we nog over Marokko en over de bruiloft enz.

Na het bellen ga ik naar beneden en zet allemaal lekkere eten klaar en roep dan iedereen naar beneden.

Als iedereen beneden is gaan we een film kijken en eten gulzig ons eten op.

Na de film gaan we slapen want we moeten morgen vroeg op.

Ik word ineens wakker geschud door Amira "wat is er?" Vraag ik "er is iemand in huis" zegt ze "en dan maak je mij wakker waarom niet ilyas of yassine" zeg ik "omdat ik hun niet wakker krijg"zegt ze bang.

ik pak me slipper en pepperspray en loop naar beneden ik doe de licht aan en ben klaar om diegene een wahed harde klap te geven.

Rara wie staat daar Amir "homo" zeg ik tegen hem en sla hem op zijn hoofd "wat doe je zo laat in de nacht wakker?" Vraag ik "ik kan niet meer slapen" zegt ie en drinkt zijn melk.

Wat heb ik voor dom broertje wollah ik loop weer naar boven met Amira achter me aan en gaan dan allebei weer slapen.

Ik kan niet meer slapen en kijk hoelaat het is het is 5:00 ik sta toch maar op en stap onder de douche.

Ik trek alvast me kleren aan en doe me haar in een staart.

( outfit)

Ik ruim alles netjes op voor volgend jaar en maak dan allemaal broodjes voor onderweg en loop nog naar de winkel voor redbull en chocola

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik ruim alles netjes op voor volgend jaar en maak dan allemaal broodjes voor onderweg en loop nog naar de winkel voor redbull en chocola.

Na dat ik bij de winkel ben geweest loop ik weer naar huis en is het ondertussen al 6:30.

Ik loop naar boven en maak iedereen wakker en ga weer bezig met het eten voor onderweg.

Nadat iedereen beneden is gekomen laden de boys alle koffers in de auto en kijken de girls of we niks vergeten zijn.

Als alles gebeurt is gaan we weer met 2 auto's en rijden we weg.

Ik zit voorin met özge en ilyas en yassine zitten achterin.

Na een paar uur ben ik het zat om te rijden en vraag ik aan ilyas of die wil ruilen en hij stemt in.

We ruilen en ik ga achter in zitten en scrol wat op insta.

We zijn bij een tankstation aangekomen en iedereen gaat naar de wc.

Na dat iedereen klaar is kopen we wat broodjes en drinken en gaan weer naar de auto.

ilyas zit nu met mij achterin en yassine rijd we moeten nog zolang.

Als het al 1:00 is zoeken we een hotel en gaan we morgen weer verder rijden want iedereen is moe en in de auto slapen is niet zo comfortabel.

Als we hebben ingecheckt hebben we 3 aparte kamers voor iedereen ik slaap met Amira en özge en ilyas slaapt met yassine en amir en me ouders slapen samen.

Eenmaal in de kamer ben ik uitgeput ik doe me pyjama aan en poets me tanden en Amira en Özge ook.

Na dat we allemaal klaar zijn kijken we nog een film en praten wat en gaan dan slapen want we moeten straks weer weg.

Hey!
Hoop dat jullie dit deeltje leuk vonden en vergeet niet te stemmen!!

Laat weten wat ik nog moet veranderen aan het boek!❤️

Love you all❤️

Youssra's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu