Ik word wakker en kijk hoe laat het is het is 12:00 de jongens komen om 13:00.
Ik stap snel uit me bed en neem een korte douche ik stap eronder uit.
Föhn me haren droog en smeer mezelf in met bodylotion.
Dan loop ik snel naar me kast en trek een leuk outfitje aan.
(Outfit)Wel basic maar maakt niet uit ik spuit nog wat parfum op en stijl snel mijn haren.
Ik loop naar beneden en maak ontbijt klaar voor iedereen als ik dat heb gedaan.
Wacht ik op de bank tot ze komen ze zullen vast honger hebben.
Na 10 minuten hoor ik de deur open gaan ik blijf zitten want weet dat ze eerst naar de woonkamer gaan.
En ja hoor daar komen ze al aan ze blijven 1 voor 1 stilstaan en kijken verbaasd naar mij.
Ze rennen allemaal op me af en springen op me en geven me allemaal kusjes overal.
"Jongens rustig ik haal geen adem" zeg ik " oh sorry" zegt Nassim.
" Nassim sorry dat ik er niet voor je was ik had je moeten helpen met je rug" zeg ik "het geeft niet youssra ik ben blij dat je hier bent maar hoe" zegt Nassim.
Ik leg ze het hele verhaal uit en yassine komt naar me toe rennen en knuffelt mij.
" je hebt een tweelingbroer" zegt Yassine "ja maar die wil je echt niet ontmoeten hoor afschuwelijk mens" zeg ik.
" oh ja en youssra nog gefeliciteerd 20 jaar mashallah" zegt Yassine " jaa dankjewel" zeg ik.
Iedereen feliciteerd mij nog en praten even.
"Euhm als jullie mij even excuseren neem ik Ali even mee" zeg ik en trek hem mee aan zijn arm naar de keuken.
"Ali ik weet niet hoe ik dit moet zeggen maar ik heb je bericht gelezen die je had gestuurd en ik vond het zo schattig en natuurlijk voel ik hetzelfde voor jou" zeg ik "wacht echt waar" zegt Ali.
" jaa ik hou ook van jou" zeg ik Ali pakt me op en draait rondjes "dit is de beste dag van me leven" zegt hij ik lach en hij zet me neer.
"Zijn we dan nu samen" zegt Ali " ja natuurlijk gekkie" zeg ik.
"Kom we gaan het de vertellen" zegt Ali we lopen naar binnen hand in hand en iedereen kijkt ons aan.
"Ik en youssra zijn samen" zegt Ali trots iedereen feliciteerd ons en geeft ons een knuffel zelfs yassine.
"Oké yallah ik heb eten gemaakt" zeg ik ze lopen allemaal naar de keuken en beginnen met eten.
"Wat heb ik dit gemist" zegt Badr " ja ik ook" zegt de rest.
"YASSINE" roep ik "WAT IS ER" roept hij "OMGG YASMINA IS AL BEVALLEN IS HET EEN JONGEN OF EEN MEISJE" roep ik.
" rustig youssra het is een meisje en haar naam is youssra" zegt yassine "omg echt waar dat is zo lief" huil ik.
JE LEEST
Youssra's life
RandomDit boek gaat over een meisje youssra ze is een normaal meisje met een normaal leven tot er iets gebeurd wat haar leven veranderd. ❌❌NIET KOPIËREN❌❌