oy ve yorumu unutmayalım asklarım<3
***
+05......... :
chan merhaba, ben minho. numaranı felix'ten aldım.
jeongin benim sana yaptığım bu baskı değişikliği açıkladığında çok şaşırdım.böyle bir şey olduğunu daha önce hiç duymamıştım. feromonlarımı kontrol altına alamayıp da hayatının bir anda akışını değiştirdiğim için çok özür dilerim.
eğer omega olduğun için iş yerinle ilgili bir sıkıntı çıkarsa falan kesinlikle sorumluluğu üstleneceğime ve sana kendi ellerimle omegaları koruyan bir yerde güvenli bir iş bulacağıma söz veriyorum.
bu arada kardeşimin söylediğine göre odan bir üst katımdaymış.maalesef hala kızgınlık dönemim bitmediği için özür dilemeye yanına gelemedim.bu yüzden de numaranı aldım.sana yazmak istedim.
mesajlarımı görünce yanıtla lütfen...
endişelendim senin için. ne durumda olduğunu öğrenmek istiyorum.chan:
lan minho musun nesin siktir git
sikerim senin özrünü bak şimdi
kafayı yicem nasıl cümleler yazmış uğraşıp da ahahahhaha şaka mısın sen
dediklerini umursadığımı düşündürten ne sana?meraklanmış bi de paşam
omega olduğumu duyunca kaşın gözün ayrı oynamaya başlamış bakıyorum daistemez yardım falan
çıkma karşıma bir daha
hallederim ben kendi işimi+05......... :
sen bilirsin chan
hem aptal mısın sen bunun omegalıkla ne alakası var.özür dilemek istemiştim sadece
kızgınlıktayken beni kaçıran sensin amk böyle bi olay olabildiğini bilsem feromonlarımı götüme sokardım da yine de sana doğru yaymazdım zaten
aptal herif
sanki ben çok meraklıyım da sana
çıkmam karşına kardeşim merak etme
sen siktir git şimdi***
"abi cidden minho hyungla konuşmanız bu mu?"
felix, elinde tuttuğu telefonu sıkıca kavradığı gibi birkaç saniye gözlerini kapattı.
"lütfen bana şaka yaptığını söyle?""he aynen." dedi chan üstündeki kıyafetlerini temizleriyle değiştirirken."hiç derdim yokmuş gibi bi de sana şaka yapmakla uğraşıyorum."
felix abisinin alaylı tavrıyla birlikte dışarıya doğru bir nefes verip telefonu yatağa bıraktı.
"bak o sana yazmış güzelce. en az senin kadar minho hyung da şaşkın.""lan ona ucu dokunacak hiçbir şey olmadı amınakoyayım.giren bana girecek.tabi sadece şaşırır o."
elindeki kıyafeti sertçe yatağa fırlatan chan bağırarak cümlelerini sıraladığı gibi bu sefer de felix kendine engel olamayıp zaten kalın olan ses tonunu korkutucu bir hale getirerek abisine karşılık verdi.
"bak adam gelmiş hayatındaki değişiklerin hepsini üstleneceğim diyor. anlamıyor musun gerizekalı? yardımcı olmaya çalışıyor sana.""yapan kendisi lan zaten.neyine yardım ediyor bana?sikerim onun yardımını ben."
"ahh abi gerçekten de onun dediği gibi aptalsın sen."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
a little death , minchan
Fanfictionminhonun birkaç dakika kontrol altına alamadığı feromonları chana hiç olmaması gereken bir şey yapmış, onun bir omegaya dönüşmesini sağlamıştı. omegaverse / delta minho , omega chan