merhaba!
uzun bir bölümoy sınırı:200
yorum sınırı:300ikinci üç yıldızdan sonrası
yetişkin içerik uyarı,
smutta mpreg olduğunu unutmayalım⚠️***
"hadi dinlenin biraz."
chan, elindeki iki kahve bardağını salona taşırken konuştuğunda jisung ve minho irkilerek başını omegaya çevirdi.
delta hızlı bir şekilde kalkıp chan'ın elinden bardakları alırken omega kaşlarını çatarak eşinin bir kahveyi jisunga verip diğerini de sehpaya koyuşunu izledi.
"ben getiriyordum kahveleri."
mırıltısı minho'nun kaşlarını havalandırırken öylece kendisine bakan omegaya ilerleyip kıvırcık saçlarını geriye doğru taradı."bebeğim niye yoruyorsun ki kendini sen.otur işte.alırız biz kahveleri kendimiz."
chan deltanın tavrıyla gözlerini devirirken saçlarındaki elden kurtulmak adına minho'nun elini ittirip geri çekti bedenini."niye oturuyorum hep." dedi homurdanarak."o kadar sıkıldım ki bana hiçbir şey yaptırmamandan. alt tarafı kahve taşıyordum."
"bak sen hamil-"
"hamilesin dinleceksin falan dersen götüne sokarım şu bardağı jisung."
jisung'un sesi chan'ın net uyarısıyla içeriye kaçarken başını hızlıca salladı."yok hayır sen hamilesin diye hiçbir şey yapmayacak mısın sanki diyecektim ben."
"vay piç." minho dişleri arasından kendisini hemen satan arkadaşına doğru mırıldanırken chan yedinci ayına gireceği için iyice büyüyen karnı ile yavaş adımlarla deltanın bileğini tuttu.
"laf atmayı bırak da sehpadan al o bardakları elime ver. ben götüreceğim oraya."
minho,sarışının istediğimi yaptırana kadar durmayacağının bilincinde olarak iki kupayı da ona doğru uzattı.chan da daha demin elinden alınan iki kupayı saplarından tutup yandan geçerek masaya bıraktığı an daha demin hiçbir şey olmamış gibi gülümsedi.
"size kahve getirdim."
jisung, chan'ın değişen ruh hallerinden birazcık korktuğu için tedirgin bir gülümsemeyle masadan kahvesini alarak ilk defa kahve gelmişçesine başını salladı."teşekkürler chan hyung."
chan teşekkür eden bedene karşı gülümseyip tavrını beğendiğini gösteren onaylayıcı bir tavırla koltuğa otururken minho eşini izleyerek yanına doğru yerleşti."kendine niye bir şey almadın bebeğim?"
"kahveyi beraber içeriz diye düşündüm."
mırıldanarak kendisine yanaşan deltaya doğru sokulurken minho chan'ın saçlarını geriye doğru taradı."bugün kahve içtin ama sen...ikinci bardak yasak sana."
başını geriye yatırıp deltanın saçlarını parmaklarıyla taramasına mutlu bir şekilde olanak sağlarken "sus." dedi nazikçe(!)."şu an seninle kavga edesim hiç yok. biraz içeceğim sadece."
"ama hep öyle diyip bana vermiyorsun."
"benden bir kahveyi mi esirgiyorsun minho?"
"ne kadar da şirin bir çiftsiniz öyle."
jisung ikisinin tartışmaya başlamasıyla gözlerini devirerek mırıldandığında chan görmese dahi bunu fark etmiş gibi bakışlarını alfaya dikti." laf mı sokuyorsun sözde?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
a little death , minchan
Fanfictionminhonun birkaç dakika kontrol altına alamadığı feromonları chana hiç olmaması gereken bir şey yapmış, onun bir omegaya dönüşmesini sağlamıştı. omegaverse / delta minho , omega chan