22

3.1K 255 309
                                    

oy sınırı:120
yorum sınırı:250

***

yatağın ayrı kenarlarında birbirinden uzak bir şekilde uyuyan ikiliyi uyandıran alarm sesi chan'ın kaşlarını çatarak uyumaya devam etmesine neden olurken minho'yu hızlı bir şekilde yataktan kaldırdı.

minho, chan'ın uyanması için alarmı kapatmadan banyoya girse de işi bittikten sonra odanın içine girdiği gibi sesi umursamadan hala uyumaya devam eden omeganın bedenini yatağa iyice yaydığını gördüğü gibi sırıttı.

"chan uyansana artık...5 dakikadır alarm çalıyor."

"siktir git konuşma."

minho duyduğu mırıldanmayla gözlerini devirirken yatağa yaklaşıp gözleri kapalı olan omeganın sarı saçlarını geriye doğru taradı.

"ağrın mı var?"

"hıhım...bi de uyuyamadık ki hiç ."kafasını sallayan beden istemsizce ona uzanan ele doğru ilgi istediğini belirtircesine başını kaldırdığında delta baş parmağıyla omeganın yanağını okşadı.

"gece içirdiğim ağrı kesici işe yaramadı mı hiç?"

chan gözlerini açıp kendisine yumuşak bakan bedene karşılık midesinin kasıldığını hissetse de hızlıca kaşlarını çatıp mırıldandı."senin siki yedikten sonra götümü uyuşturmadığın sürece ağrım kesilmez benim."

minho yatan bedenin huysuzluğu belli olan sesiyle dediğine gülerek yataktan kalkıp dolaba yöneldiğinde chan da gücünü toplayıp hafifçe doğrulduğu gibi gözlerini deltaya çevirdi.

arkası dönük olan yarı çıplak olan bedenin kaslı yapısı sanki hiç görmemişçesine yeniden fazlasıyla dikkatini çekerken mırıldandı.
"haftada kaç gün spora gidiyosun sen?"

"kalk da işe hazırlan chan."

"niye söylemiyorsun kaç gün gittiğini?"

"söylersem yataktan kalkıp da hazırlanacak mısın?"

chan kafasını sallayıp minhoya merakla incelemeye devam ettiğinde delta omeganın fark etmeden attığı bakışlarının sevimliliği karşısında gülmemek adına dudaklarını birbirine bastırdıktan sonra konuştu.
"dört gün gidiyorum spora."

"iyiymiş ha."

"hadi kalk."

omega gözlerini devirip beline vuran sızıyı yok sayarak bacaklarını yataktan indirdiği gibi kalktığında gözlerini kocaman açarak deltaya baktı.
"lan götüm..."

"noldu?"

"ananın amı oldu...."

omega yatağın üzerindeki tişörtü minho'ya fırlatıp çattığı kaşlarıyla sinirle mırıldandığında delta dudaklarını büzdü.
"küfretme bak annemler yan odada."

chan gözlerini devirip yavaş hareketlerle dün yanında getirdiği takımı giymek için üstünü çıkartmaya başlarken minho sarışın bedenden gözlerini alamıyordu.

"giderken sandviç alırım bize." dedi gömleği ilikleyen bedenin ellerine bakarken."şimdi bi de kahvaltı hazırlamaya çalışırsak geç kalırız."

deltanın dediğine onaylarcasına kafasını sallayan chan altındaki eşofmanı sıyırdığı gibi önündeki beliren kendisine yukarıdan bakan bedene doğru kaşlarını kaldırdı.

"krem var mı yanında?"

chan duyduğu soruya onaylayıcı bir şekilde mırıldandığında minho yüzündeki arsız gülüşü büyülttüğü gibi mırıldandı."o zaman ver de süreyim."

a little death , minchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin