7

3K 245 308
                                    

oy ve yorumlarınızı bekliyorum asklarmm <3

***

"abi..."

jeongin'in sesi hızlı bir şekilde nefes alıp veren delta ve omeganın başlarının hızlıca kapıya dönmesini sağlarken hala üstlerinden şaşkınlığı atamamış bedenler birbirlerine sessizlik içinde bakmaya devam etti.

"napıyorsunuz siz burda?"

felix,jeongin'i geriye çekip mutfağa adım atarak kendini belli ederken şaşkınca mırıldandığı gibi abisiyle göz göze geldi.

chan şaşkın bir ifadeyle gözlerini felixten çekip de jeongine doğru baktığında daha demin yaşanılan şeye iki kişinin şahit olduğunu fark ettiği gibi yandığını hissettiği yüzü ile kızarmaya başladığını anlayabiliyordu.

"abi ağzından çıkan kelimeler neydi öyle..."

jeongin, chanla yaşanılan durumundan ziyade abisinin bu kirli tarafına takılırken minho onları izleyen iki bedene doğru yürüdü.
"ne zamandan beri burdasınız?"

"abimin boynunuzu kavramasını sağladığınızdan beri."

felix'in sakin bir şekilde verdiği yanıt deltanın utanmasına neden olurken bunu belli etmemeye çalışarak "niye sessizce bizi izliyorsunuz dakikalardır?" dedi.

"lan bir de filme çekseydiniz bari."

"kavga ettiğinizi sandık."
sarışın alfa bu sefer mırıldanırcasına minhoya doğru konuştuğunda jeongin sevgilisinin abisinden baskı hissetmesini istemediği için kaşlarını çatıp felix'in önüne geçti.

"bak bizi boşver şu an...sen chan hyungun yeni omega olduğunu bildiğin halde ne olursa olsun ona böyle davranmamalısın abi."

jeongin, minhoya benzeyen sinirli yapısı ile abisine bakmaya devam ederek konuştuğunda chan hala kalçasında hissetmek istediği hazzı aklından atmaya çalışıyordu.bu yüzden de ortamda konuşulan hiçbir şeye dikkatini veremiyor,herhangi bir konuşmaya katılamıyordu.

"bir şey yaptığım falan yok.sadece konuştum. feromonlarımı kullanmadığımı fark etmiyor musun?"

deltanın kırıldığını belli eden sesi jeongin'in kaşlarını kaldırmasına neden olurken kaç dakikadır bulunduğu mutfakta abisinin hiçbir feromon kokusunu duyumsayamadığını fark ettiği gibi sakince kafasını salladı.
"yine de bunu chan hyunga bir daha yapmamalısın abi."

"abin bana dokunmadı bile jeongin. sadece bir şeyi anlamama yardımcı oldu."

chan'ın dakikalar sonra konuşması herkesin korkuyla irkilmesine neden olurken omega boğuk sesini düzeltmek için genzini temizledi.
"bizi yalnız bırakın birkaç dakika daha."

"ama..."

"duydunuz...çıkın hemen." minho sinir dolu bir sesle iki kişiyi de mutfaktan kovduğu gibi odanın kapısını kapattı ve konuşacağını belli etmek amaçlı genzini temizledi.

"sen öyle iddialı konuşunca aslında ne durumda olduğunu sana göstermek istedim.ikisinin kapıda olduğunu görseydim asla yapmazdım bunu."

minho yüzü kapıya dönükken hızlı bir şekilde söylemek istediği şeyleri dudaklarının arasından tek tek çıkarırken omegedan etkilendiğini belli eden kasıklarındaki sızı suçluluk hissetmesine neden oluyordu.  

yine de bunu umursamamaya çalışarak demek istediklerini söylerken fazlasıyla sessiz olan chan'ın daha deminki hallerine tezat olan sakinliği konuşmasının bitmesiyle devam etti.

bir problem olup olmadığını anlamak için yanıt vermeyen chan'a bakmak için omegaya doğru döndüğünde bir anda karşılaştığı kendisine bakan baygın gözler yutkunmasına neden oldu.

a little death , minchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin