oy ve yorumları unutmayalımm😽
***
"nerdesin tam olarak."
"çıkıştayım chan çıkışta.bir tane çıkış var.bir tanecik. kocaman çıkış yazıyor."
chan arabaya bağladığı telefonu sayesinde minho'nun kızgın olduğu belli olan sesini daha da iyi duyarken gözlerini devirip hava alanının yolunda kaçıncı olduğunu hatırlamadığı u dönüşünü yeniden yaptı.
"bi kapatsan bulucam amınakoyayım." dedi sinirlenmemek adına dişlerini sıkarken."beni gerip durma kapat telefonu."
delta omeganın dediği şeyle birlikte dışarıya derin bir nefes verip aramayı sonlandırdıktan sonra küçük bavulunu önüne doğru çektiği gibi
sırtında hissettiği elle irkildi."minho.."
kalın erkek sesi kulaklarına fazlasıyla tanıdık gelirken başını çevirdiğinde gördüğü beden ile bugün sabrının fazlasıyla sınanabileceğini düşündü.
"hyunjin...ne güzel bi tesadüf.""evet...güzel bir tesadüf."
sarışın alfa kendisinden kısa olan deltayı boydan boya süzerken tatlı bir tavırla mırıldandığında kaşlarını çatmış bir halde chan'ı beklemeye devam eden minho telefonuna odaklanmış bir haldeydi.
"kimi bekliyorsun?"
minho hyunjinin hafifçe eğilip telefonuna bakmasıyla ekranını kapatıp alfaya doğru döndü. "bir arkadaşımı bekliyorum." dedi yüzündeki küçük bir gülümseme ile."sen kimi bekliyorsun?"
"kimseyi.eğer taksi falan bekliyorsan seni bırakayım diyecektim de...arkadaşını bekliyorsan bir şey diyemem."
alfa kaçırdığı şans yüzünden cümlesinin sonunu huysuzca bitirdiğinde minho alayla gülümsedi.hyunjin karşısındaki bedenden gördüğü ifade ile parmaklarını deltanın koluna doladı.
"yeniden takılmak -"
hyunjin'in sesini tıkayan motor sesi ile iki beden de birbirlerinden bakışlarını çekerken önlerinde ani frenle duran arabaya baktılar.
minho açılan camdan büyük ihtimalle yarım saattir bir türlü çıkışı bulamaması yüzünden sinirinden kızaran omeganın çatttığı kaşlarını gördüğünde kahkaha atmamak için dudaklarını birbirine bastırdı.
delta arabada onu bekleyen bedeni daha fazla kızdırmamak adına valiziyle arabanın arkasına yönelirken hyunjin'e doğru "bir şey diyordun ama şu an gitmek zorundayım." dedi."önemli bir şeyse bana yazarsın hyunjin."
alfa konuşurken bir yandan valizini koyan bedenin bagajı kapattığı gibi ona bakmasıyla hızlıca kafasını aşağı yukarı salladığında büyük ihtimalle heyecandan kızarmış olan boynuna parmaklarını bastırdı.
"görüşürüz o zaman hyung."
minho alfaya gülümseyip elini hafifçe havaya kaldırdıktan sonra "görüşürüz." diyerek ön koltuğa yerleştiğinde chan homurdanarak arabayı çalıştırdı.
aile yemeği için felix'in evine doğru sürülen arabadaki birkaç dakika süren sessizliği bölen iki soru aynı anda iki bedenin ağzından çıktı.
"çıkışı bulamadığından-?"
"o adam kim?"
minho, omeganın sorusu ile diyeceği şeyi bitiremeden kaşlarını havalandırırken başını hafifçe yana eğdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
a little death , minchan
Fanfictionminhonun birkaç dakika kontrol altına alamadığı feromonları chana hiç olmaması gereken bir şey yapmış, onun bir omegaya dönüşmesini sağlamıştı. omegaverse / delta minho , omega chan