oy sınırı:150
yorum sınırı:300***
chan gece sakin duran görüntüsüne rağmen yeni sevgilisiyle uyamanın heyecanı yüzünden uykuya daha yeni zar zor dalabilmişken kulağının dibinde öten alarmın sesi ile gözlerini araladı.
nerdeyse üstüne çıkmış deltanın bacaklarıyla onu kavraması yüzünden kolunu atıp da diğer tarafa uzanarak telefonu kapatamazken fazlasıyla derin uykuda olan adamı inceleyip gözlerini devirdi.
"minho kalk." dedi belindeki eli ittirmeye çalışırken."şu alarmı kapat sonra bana yapışmayı kes.sıcaktan bayılcam şimdi."
delta chan'ın huysuz sesiyle birlikte uyanırken elini yastığın kenarına atıp telefondan alarmı kapattığı gibi boğuk bir sesle mırıldandı.
"sana da günaydın bebeğim..""sana günaydın asıl.ben daha uyurum."
minho kapalı gözleriyle vücudunu ona doğru döndüren bedenin konuştukça hafif şişmiş pembe dudaklarının hareketini izledikten sonra yatakta kayarak yüzünü omeganın yakınına getirdi.
"ilk sevgililik günümüzde deltana sabah kahvaltısı hazırlamayacak mısın yoksa?
alaylı ses tonu chan'ı güldürürken kapalı gözlerini açmamaya inatla devam ederek mırıldandı. "çok açsan eğilip yarrağımı yiyebilirsin minhocum."
"ne kadar da güzel konuşuyorsun sen sevgilinle." dedi minho son anda gülmesini tutup dudaklarını chan'ın dudaklarına doğru getirmeden önce.
"öyle ki canım şu an o tatlı dilinin tadına bakmak istiyor."
konuşurken dudaklarına değen yumuşaklığı hisseden chan hafifçe gözlerini aralarken sırıtmasına engel olamadan bir elini minho'nun saçlarına getirip uzun kahverengi tutamları kavradı.
"yeni kalkmışken öpüşmek çok da iyi bir fikir değil sanki..."
mırıltılı ses deltanın fazlasıyla hoşuna giderken dibindeki pembeliğe küçük bir öpücük kondurup başını omeganın boynuna doğru yerleştirdi.
"minho, uyurken benden uzak dur dememiş miydim ben sana?"
chan ağzından çıkan kelimelere rağmen deltayı daha da vücudunun yakınına çekerken minho bulunduğu konumdan rahat bir şekilde nerdeyse altındaki bedenin üzerine çıkmış gibiydi.
"öyle miymiş?" dedi minho başını omeganın boynuna yerleştirdiği dolayı boğuk bir tonda çıkan sesiyle."uykunda sürekli kucağıma çıkmaya çalışınca fikrini değiştirdin sandım ..."
"ben uyurken hareket etmem ki."
"tabi tabi...." dalga geçer bir şekilde onu sözde onaylayan deltanın mırıltısı chan'ın kaşlarını çatmasına neden olurken üstündeki bedenin fazlasıyla boş bulunmasından yararlanıp hızlı bir şekilde kendini döndürerek minho'nun altına doğru çekilmesini sağladı.
onu kavradığı elini deltanın bileğinden yukarı kaydırıp da avuçlarını birleştirirken kalçasını altına aldığı adamın kasıklarına yerleştirdi.
"büyüğüne karşı çok saygısızsın sen." dedi fısıldayarak."hiç hoş değil böyle hareketler."
minho üstten ona bakan bedene karşı arsızca sırıttı."o zaman ilk cezamı ver sonra da nasıl davranmam gerektiğini öğret hyung."
"sabah sabah azgın mısın cidden?"
chan'ın kaşlarını kaldırarak konuşmasına delta da tek kaşını kaldırıp karşılık verdi."bunun sabahı akşamı mı var ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
a little death , minchan
Fanfictionminhonun birkaç dakika kontrol altına alamadığı feromonları chana hiç olmaması gereken bir şey yapmış, onun bir omegaya dönüşmesini sağlamıştı. omegaverse / delta minho , omega chan