oy sınırı:185
yorum sınırı:350***
"chan..."
omega saçlarına yerleşen elle birlikte kulağına fısıldanmasını hissettiği gibi kaşlarını çatarak homurdandığında minho huysuz bedenin tavrına gülerek dudaklarını en sevdiği dolgun pembeliklere bastırdı.
chan'ı tam olarak uyandıran şey bu öpücük olurken hızlıca dudaklarını aralayıp deltasına onu öpmesi adına alan tanıdı.
birkaç saniye içinde öpücüğün ıslak seslerine eşlik eden omeganın tatlı inilti sesleri deltanın kasıklarına uyarı yollamaya başlarken kontrolü kaybetmemek adına yavaşça geri çekildi.
"her tatil gününde beni uyandırma şeklin farklı oluyor."
yeni uyandığı için boğuk çıkan sesiyle mırıldandığı gibi gözlerini yarım yamalak açıp kollarını deltanın boynuna dolayarak onu üzerine doğru çekti.
minho ensesindeki baskıyla birlikte ağırlığını fazla vermemeye çalışarak omeganın üstünde onun boyun girintisine doğru yerleştiğinde belini okşayan parmakları hissettiği gibi gülümsedi.
"çünkü bugünlerde seni ellemediğim sürece uyanmıyorsun hiç." dedi delta boğuk çıkan sesiyle."benim ilgimi almak için numara yapıyorsun bence."
minho'nun dediği şey chan'ın gülmesini sağlarken
omega belini kavradığı bedeni döndürerek deltayı altına doğru aldı.yukarıdan baktığı bedenin kahverengi gözleri midesinin kasılmasını sağlarken bunu umursamadan kaşlarını çattı.
"çok şımarık bir adam olmaya başladın sen minho."
sesinin tonu fazlasıyla oyuncu çıkarken minho gülüşüne engel olamadan bacaklarını omeganın beline sardığı gibi baskı uygulayarak chan'ın üzerine düşmesini sağladı.
omeganın ne olduğunu anlamasına dahi fırsat vermeden sıkıca sardığı bedeni altına alırken bir elini getirip chan'ın iki bileğini kavrayarak başının yukarısına sabitledi.
"babacığım çok şımarttığı içindir belki."
fısıltısı chan'ın gözlerini kaçırmasına neden oldu. "deme şu kelimeyi amınakoyayım."
"niye ki yoksa senin ufaklık kalkışa mı geçiyor?"
delta kızaran yüze karşılık gülmesini tutamadan mırıldandığında chan da dudaklarının arasından dışarıya doğru sesli bir nefes verdi.
"sabah sabah bu enerjin de ne böyle.""sabah değil ki bebeğim...saat bir oldu."
delta kavradığı bilekleri yavaşça okşayarak mırıldandığı omega istemsizce minho'yu daha fazla hissetmek adına bacaklarını araladı.
"inanamıyorum resmen iki ay oldu bugünle birlikte." dedi chan gözlerini minho'ya sabitlerken."gerçi yine de hala ilk günki gibi hissettiriyor."
minho duymayı beklemediği şeyle kaşlarını kaldırırken kendini tamamen omegaya yasladı.
"ya çok romantiksin hyung...""öyle miyim?"
dediği şeyi fazlaca ciddiye alan omega gülmesini sağlarken başını salladığı gibi chan'ın bileklerini serbest bıraktı.bununla birlikte hızlıca iki el de saçlarına doğru yerleşti.
"sayıyor musun cidden ne kadar süredir çıktığımızı?"
deltanın şaşkınlığına anlam veremeden "seni seviyorum çünkü." dedi chan. "sana değer vermiyormuşum gibi hissetmeni istemiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
a little death , minchan
Fanfictionminhonun birkaç dakika kontrol altına alamadığı feromonları chana hiç olmaması gereken bir şey yapmış, onun bir omegaya dönüşmesini sağlamıştı. omegaverse / delta minho , omega chan