24

4.6K 267 331
                                    

oy sınırı:130
yorum sınırı:250

***

jisung, bir saattir oturduğu sandalyeden deltaya sözde taktik vermeye çalışsa da tek yapabildiği şey karşısındaki bedenin üzüntüsünün yanına ekstra olarak da sinirlenmesini sağlamasıydı...

"oğlum işte senin kudurtman lazım onu biraz... her dediğini yapmayacaksın öyle."

minho, laf söylemediği sürece susmayacağını anladığı arkadaşı için önündeki çizim şemasını kenara koyup da alfanın gözlerinin içine baktığında daha deminden beri verdiği 'üzülme kanka' çabasının yeşerdiğini sanan jisung heyecanlanarak doğrulduğunda gülümsedi delta.

"birazcık daha bana chanla ilgili boktan tavsiyelerini verirsen..." dedim sakin bir tonda. "bu masayı götüne sokarım."

alfa kaşlarını havalandırıp bir masaya bir de arkadaşına baktığı gibi ellerini göğsünde birleştirip mızmız bir tavırla mırıldandı.
"ben de kovarım seni."

"kov."

"minho ya.." ağlamaklı sesiyle yüzünü masaya yaslayıp şirinlik yapmaya çalıştığında delta gülerek oturduğu yerden kalktı.

"ne derdin var senin bu konuyla ilgili bebeğim." dedi minho arkadaşının bu meseleye bu kadar takılmış olmasını anlamadan.
"olmuyorsa olmuyordur.hoşlanmıyorsa benden hoşlanmıyordur.niye zorlayayım daha fazla?"

"seviyorsun çünkü ya... hani sevdiğin insan için çaba göstermeyecek misin sen şimdi?"

sorusu deltanın büyükçe yutkunmasını sağladı.o bahsedilen çabayı başından beri gösteriyordu ve yorulmuştu artık ve artık sadece olayları akışına bırakmak istiyordu.

"kanka başından beri çocuğa ciddi yanaştım ben" dedi chan'ın çıkış saatinin gelmesi yüzünden aşağı inmek adına ceketini giyerken. "çocuk sadece sikişmek istiyor ben napayım amınakoyayım?"

"yalnız senden büyük o. çocuk deme adama."

"tek sorun bu mu jisung?"

alfa kendisine bıkkınlıkla bakan deltaya karşı kaşlarını çatarak ayağa kalktı.yavaş hareketlerle yanına ulaştığı arkadaşının kolunu kavradığı gibi başını yasladığında minho kendisine sokulmaya çalışan alfanın beline bir elini nazikçe doladı.

"kızma bana. iyiliğini istiyorum sadece."

minho, jisungun ilk defa hoşlandığı kişiyi kıskanmak yerine böylesine istekli olmasını iyiye yorumlarken arkadaşına kıyamayıp başını salladı.

"tamam yaparım dediklerini." dedi sakin bir tonda."bu sefer onun dilini açacağım şekilde belirginleştiririm hareketlerimi."

jisung duyduğu şeyle zaferle gülümseyip "aferin." dediğinde daha yeni gelip de aralıklı kapıdan onlara bakan chan'ın şaşırmasına neden olacak şeyi yapıp parmak uçlarında yükselip deltanın yanağını öptü.

minho arkadaşının şımardığını gösteren sırnaşma hareketlerine gözlerini devirip alfayı koltuğa atmak adına hafifçe kaldırıp döndüğü gibi kapıdan gördüğü omeganın yüzü ile büyükçe yutkundu.

deltanın birden durmasını anlamayan jisung arkadaşının kolunu sıkarak kendisini serbest bırakmasını sağlarken arkasını döndü.bakışları hızlıca kapıdaki omegayı radarına alırken arkadaşına iyice sokulup kaşlarını kaldırarak sırıttı.

"gelsene chan hyung..." dedi yüzüne bilerek kondurduğu alaycı bi ifadeyle. "öyle durma kapıda."

"çıkacağız zaten diye girmeyeyim demiştim."

a little death , minchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin