oy ve yorumu unutmayalım 💞
***
"abin abimi nasıl kaçırabilir ya? inanamıyorum sana cidden."
jeongin, sevgilisinin ona anlattığı kaçırma ve kızgınlık yüzünden bayılma olayı ile sinirden delirmiş bir halde bir sağa bir sola hareket ederken felix oturduğu yerde daha deminden beri azar yemenin verdiği sinirle gözlerini devirip sevgilisinin kolunu kavradığı gibi hareket etmesini engelledi.
"bana niye inanamıyorsun amınakoyayım? ben mi kaçırdım sanki."
jeongin duyduğu kelimeye karşılık düz bir yüz ifadesiyle eğildi ve yüzünün koltukta oturan sevgilisinin yüzü ile aynı hizaya gelmesini sağladı.
bakışlarını sevgilisinin gözlerine odakladıktan sonra "düzgün konuş benimle."dediğinde felix omegasını sinirlendirmemek adına hızlıca başını sallayıp yenilgiyle mırıldandı."özür dilerim bebeğim ağzımdan kaçtı."
omeganın bu ara sinirli olmaması gerektiğinin bilinci ile felix elini jeongini durdurmak için tuttuğu kolundan çekip ince beline doğru sardığında sevgilisinin sakinleşmesi adına olabildiğince yumuşak bir ses tonuyla konuştu.
"endişelenme lütfen daha fazla.ben seungminle konuştum.doktor çağırmışlar ve adam baskılayıcı da vermiş ikisine çoktan."
konuştukça sevgilisinin belinde yavaşça hareket ettirdiği parmaklarının uçlarının altında olan bedenin kasıldığını hissederken ince bedeni tamamen kollarıyla sarıp yüzünü sevgilisinin karnına doğru yasladı.
bu hareketle birlikte jeongin ellerini sevgilisinin çok sevdiği uzun saç tutamlarına yerleştirdi.
"niye doktor çağırmışlar ki?"diye mırıldandığında felix hızlıca yumuşayan sevgilisinin karnına saçlarını sürttü.
"ikisi de kızgınlığa girmiş de ondan...baskılayıcı verdiklerini söyledim ama daha demin seungminin yazdığına göre pek etkili olmamış ikisi üzerinde.hala ateşleri azalmamış.birazdan hastaneye götürceklermiş."
jeongin duyduklarıyla kafasını sallayıp dizlerini hafifçe büktüğünde felix omegasının istediği şeyi anlayıp sarıldığı bedeni yavaşça kucağına yerleştirdi.
"çok korktum bir an..." dedi başını alfasının omzuna yaslarken."az kalsın çocuğumuzu düşürecektim."
felix kaşlarını çatıp elini korumak istercesine jeonginin karnına yerleştirdi."deme öyle şeyler lütfem."
"hem..." dedi onu rahatlatmak için."abim, senin abini öyle çok dövmemiştir zaten.çok sert değildir benim abim.merak etme."
jeongin sevgilisinin dediği şeyle gülerek onun omzundan ayırdı başını. gözlerini felixe dikip kaşlarını kaldırdı.
"benim abimin yaralandığını düşündüğüm için mi panik yaptığımı zannediyorsun sen?""evet..."
felix anlamsız bakışlarla kucağındaki sevgilisine bakarken jeongin yüksek bir sesle kahkaha attı.
gülüşleri omeganın bedenini sarsarken felix neyin bu kadar komik olduğunu anlayamamıştı.
sevgilisinin bu bakışlarını fark eden jeongin "bebeğim." dedi gülüşlerinin arasında."benim abimin feromonlarını bir kere bile duyumsasaydın neden güldüğümü anlardın...fazla baskın benim abim...delta yani."
"oha delta mı? " dedi felix şaşkınlıkla."daha önce niye söylemedin.alfa zannediyordum abini..."
jeongin bu durumu umursamadığını gösterircesine omuz silkip yeniden başını alfasının güzel kokan saçlarının örttüğü boynuna yerleştirdi.bu sırada felix onun bedenine sokulmaya başlayan omegasına karşılık minik bedeni kavrayıp ellerinin ulaşabildiği her yeri nazikçe okşuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
a little death , minchan
Fanfictionminhonun birkaç dakika kontrol altına alamadığı feromonları chana hiç olmaması gereken bir şey yapmış, onun bir omegaya dönüşmesini sağlamıştı. omegaverse / delta minho , omega chan