21

5K 271 521
                                    

oy sınırı:110
yorum sınırı:250

***

açılan kapı ile gördüğü ailesiyle ikisi de göz göze gelirken chan gülümseyip minho'nun koluna girdi.daha deminki kirli cümleleri o kurmamışçasına oyunculuğunu göstererek utangaç bir tavırla mırıldandı.

"hoş geldiniz efendim...biz de sizi bekliyorduk."

***

minho'nun kolunu kavramış bir halde oğullarına fazlasıyla yapışık duran omeganın yumuşak tavrı bay lee ve bayan lee'nin gerginliğini hızlıca alırken yüzlerinde oluşan yavaşça büyültttüğü gülümsemeleri ile chan'a baktılar.

"merhaba...ismin neydi yavrum?"

"chan efendim."

"merhaba chan oğlum."

bayan lee ismini sorduğu omegaya doğru uzanmak istercesine öne eğildiğinde minho annesinin elindeki küçük eşya çantasını aldı.

"hadi girin." dedi daha demin chan'ın kulağına fısıldadığı şeyleri düşünmemeye çalışarak.
"esiyor kapı ağzı üşütürsünüz."

"tamam tamam giriyoruz ..."

bayan lee gözlerini devirip ayakkabılarını çıkardığı gibi omeganın koluna girdiğinde chan yanında ona tutunan bedeni salona doğru yönlendirdi.

bay lee arkasına bakıp oğlunun eşiyle ilgilendiğine,onlardan uzak olduğuna emin olduktan sonra "omega olmana çok sevindim.." dedi. "kalıplı falansın ama en azından bana bi torun verebilirsin."

chan bir anda duyduğu şeylerle şaşırırken yutkunup kendini gülümsemek için zorladı."tabi.."

"eskiden hyunjin diye bir sevgilisi vardı...aman duymasın."

bay lee geldikleri salonda oturdukları gibi holde gözüken oğlunun onu duymadığına emin olurken yine de riske atmamak adına chan'ın kulağına fısıldayarak devam etti."alfaydı çocuk. ben dedim olmaz diye.hyunjin denen çocukla da ne seviyorlardı birbirlerini ayıramadık bir türlü... sonra bi baktım ki minho yurtdışındayken ayrılmışlar."

"hmm...öyle miymiş..."

chan bayan lee'nin dedikleriyle daha demin minho'nun telefonunda gördüğü gördüğü istek ve özlem dolu mesajları atan kişinin isminin hyunjin olduğunu fazlasıyla iyi hatırlarken kurdunun kıskançlıkla harmanlanmasına engel olamadı.

"niye ayrılmışlar?"

bayan lee yanındaki omeganın sinirlendiğini feromonlarından anlarken "bilmiyorum." dedi."ama unutmuştur hyunjin onu emin ol...yoksa hyunjin yazdığı gibi minho ona giderdi her şekilde.biraz takıntılıydılar birbirlerine."

"minho hemen giderdi ona derken?"

"yani şey-"

"ne konuşuyosunuz siz fısıldayarak?"

minho'nun tok sesi iki bedenin de irkilmesine neden olurken chan kıstığı gözleriyle deltayı süzdü.

"niye öyle bakıyorsun?" delta omeganın hissettiği öfkesiyle gerilirken."anne bir şey mi dedin chan'a?"

"yok yavrum."

bay lee konuşan üçlünün bakışmalarından gözlerini çekip masaya ilerlerken "ne yemek yaptınız bakalım?" dedi."oturalım artık."

"ben yardım edeyim oğlum sana....chan sen de otur doyun babanın yanına otur."

chan yanından hızlıca kalkıp minho'ya ilerleyen kadına bomboş şekilde bakarken dümdüz bir surat ifadesiyle masaya oturdu.

a little death , minchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin