17

6.6K 255 549
                                    

yetişkin içerik uyarısı yapayım dicektim de kitapta düzgün konuşma yok zaten. 💆🏼‍♀️💆🏼‍♀️

oy ve yorumları bekliyorum bak smut sessizliği olmasınn😭

***

delta tükürükle kaplı parmaklarını omeganın ağzından çekerken gülümsedi.

"sana verdiğim adın hakkını veriyorsun christopher."

chan,minho'nun ona seslenme şekliyle birlikte terlemeye başlarken deltanın bacaklarının arasına yasladığı sertliğine bir elini götürüp kendini fazlasıyla belli eden uzunluğu kumaştan hafifçe kavradı.

"niye bu kadar kendinden geçtin sen?"dedi avcunun içindeki sertliğin büyüklüğü yüzünden iştahla dudaklarını yalarken.

"bacaklarımın arasına girmek için bir sürü zamanımız olmuşken şimdi bi anda aile yemeğinde mi beni sikesin geldi?"

minho omeganın alaylı sesiyle dediklerini umursamadan penisinin üzerinde gezinen elin verdiği zevke odaklanırken bakışlarını ıslanan pembe dudaklara çevirdi.

"dudakların fazlasıyla kalın..."

"efendim?"chan mırıldanan bedenin dediğini anlamadığı için belini öne doğru atıp duymak için deltaya doğru eğildiğinde belini kavrayan bir el bir anda vücudunun masadan ayrılıp yere doğru  düşmesini sağladı.

omega deltanın tek koluyla kendisini kaldırmasının şokunu atlamadan kendisini bir anda dizleri üzerinde çökmüş bir halde bulduğunda başını yukarıya çevirdi.

kahverengi gözlerin neredeyse siyah harelerden gözükmeyecek hale gelecek şekilde büyümesi vücudunun ürpermesini sağlarken çenesini kavrayan elle birlikte minho'nun yüzündeki sırıtışı gördü.

"beni ağzına aldığında sikim o pembe dolgunlukların arasında çok güzel durur diyorum." dedi delta chan'ın kavradığı yüzünü incelerken.

"sikimin çoğunu dudakların arasında hapsedebileceğine eminim.ağzın büyük duruyor."

omega bu sözlere ne cevap vereceğini bilemediği için öylece minho'ya bakmaya devam ederken delta sabrının son kırıntılarıyla fısıldadı.

"yanılıp yanılmadığımı öğrenmek istiyorum...fermuarımı aç."

sesi az çıkmasına rağmen chan deltanın dediğini yaparak ellerini minho'nun pantolonuna yerleştirip ilk kemerin tokasını çözüp sonra da fermuarı açtı.

"şimdi iç çamaşırımla birlikte indir pantolonumu."

her bir detayı söyleyen adamla chan parmaklarıyla sıkıca kavradığı kumaşı hızlıca bir şekilde indirdiğinde suratına çarpan penisle gerilemek istedi fakat saçına yerleşen el buna izin vermeden omeganın başını sabitledi.

"nereye kaçıyorsun?"

gülerek konuşmasını dahi fark etmeyen chan önünde kendisine doğru dikelmiş penisin büyüklüğünden dikkatini alamadı.

sertleştiği için yavaşça belirginleşen damarları, şiş başına uyum sağlayarak fazlasıyla kalın olan penisin hafif esmer rengine yakışan pembe tonları öylesine güzeldi ki istemsizce belini büküp dudaklarını araladı.

a little death , minchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin