oy sınırı:165
yorum sınırı:350
***alfa ve omeganın birbirine kenetlenmiş bedenlerinin terleri birbirine karışmış haldeyken ikisinin de aklı başında değildi.
minho chan'ın bacakları arasına girip de kıskançlığıyla birlikte hareket etmeye başlasa da ne zamandır bu halde olduklarını hatırlamıyordu.gerçi omeganın kızarmış ve genişleyen deliği bunun fazla bir süre olduğunu anlamasını sağlıyordu.
"midem...mideme kadar dolduruyorsun beni sanki."
omeganın kısık mırıldanışınıyla ellerini karnına sarması bir olurken delta altındaki bedenin fazlasıyla dağılmışlığını izleyip dudaklarını zevkle yaladı.
"dolduruyorum çünkü bebeğim." dedi boğuk bir sesle."o kadar aç ki deliğin, sikimin sonuna kadar alıyorsun beni..."
"ama minho daha da fazlasını istiyorum..."
bacaklarını deltanın sırtında birleştirip yüzünü kapatırken çıkan mırıltısı boğuk çıksa da minho fazlasıyla net algılayabilmişti chan'ın isteğini.
"yetmiyor mu...deliğin kıpkırmızı oldu chan. hala yetmiyor mu gerçekten?"
sert sesi omegayı fazlasıyla baskılarken yaydığı feromonuyla omegayı iyice mahvederken "konuş chan...söyle bana." dedi.
delta, ona yanıt vermeden kıvrılan beliyle kendisinin hareketlerine ayak uyduran omeganın yüzünde tuttuğu ellerinin bileklerinden kavrayarak başının üzerine kenetlerken kızarmış bedenin yüzüne doğru eğildi.
yanakları gözyaşlarıyla ıslanmış yanağına dudaklarını sürterken penisini omeganın içinden çıkartıp çıldırtıcı bir yavaşlıkla uzunluğunu deliğin etrafında sürtmeye başladı.
omega birden hissettiği boşluk hissiyle birlikte delicesine kaşınan içinin hissiyatını sinir bozucu bulurken titrek sesiyle mırıldanıp kalçasını deltaya ittirdi.
"neden çıktın?içime gir...minho çıkma."
isteği veya yaydığı feromonu deltayı harekete geçirmezken uzandığı yerden bileklerini kavrayan minho yüzünden sabitlenen vücuduyla ne ellerini hareket ettirebiliyor ne de üstündeki bedenin deliğine bastırıp durduğu sertlikten kaçabiliyordu.
"yalvarırım...seni istiyorum."
minho duyduğu şeyle birlikte sırıtırken "seni bıraktığım gibi dön arkanı." dedi."kalçanı kaldırıp genişlettiğim deliğini aralayıp beni bekle."
chan dolu gözleriyle kafasını sallayıp bacaklarını sardığı minhodan çektiği gibi kendini üzerinden alan deltayla birlikte vücudunu ters döndürüp kalçasını havalandırdı.
kendisini izlediğine emin olduğu deltasını mutlu edebilmek adına yanağını yatağa yerleştirdiği gibi belini kıvırıp bir eliyle kalça yanağını kenara çekip deliğini ortaya çıkardı.
minho kalıplı bedenin böylesine altında kıvranmak için delirmesinin farkındalığı ile açlığını belli edercesine aralanan pembe deliğe dudaklarını yalayıp iştahla baktı.
vakit kaybetmemek adına hızlı adımlarla dolaba ilerleyip uzun sarı kuyruğu çıkarırken chan'ın yanına gelene kadar metal kısmı ıslatarak hazırlamıştı.
omega bacaklarında hissettiği tüyle yutkunup arkaya doğru baksa da bir anda deliğinden ittirilen metalle birlikte odaya sesli bi inleme bıraktı.
"yuttun resmen metali...yine de hala titriyor deliğin."
chan deltanın alayla dediği şeye yutkunurken iki parmağını kalça yanağından deliğine doğru yönlendirip kuyruğun başına sonra deliğinin kenarlarına dokundu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
a little death , minchan
Fanfictionminhonun birkaç dakika kontrol altına alamadığı feromonları chana hiç olmaması gereken bir şey yapmış, onun bir omegaya dönüşmesini sağlamıştı. omegaverse / delta minho , omega chan