38

2.3K 244 327
                                    



finale çok az kaldı diyelim🥲

oy sınırı: 200
yorum sınırı:300

***

"yoruldum artık.. bari bugün kendini gösterir mi bu çocuk?"

chan ağrıyan karnını okşarken huysuz bir şekilde konuştuğunda minho gülümseyerek omuz silkti.
"yavrum on yedinci haftadayız ya...gösterir bence ama bilemiyorum da tam."

"iki hafta önce de öyle demiştin amınakoyayım.bir boku da bilsen artık minho."

delta, kendisine sinirlenen omegasıyla büyükçe yutkunup onu yumuşatmak adına başını salladı.
"özür dilerim aşkım, haklısın."

"neye özür diliyorsun minho? mal mısın sen?"

"sen diyorsan öyleyim yavrum özür dilerim." minho,chan'ı sinirlendirmemek için ne diyeceğini şaşırarak tekrardan onu onaylayarak konuştuğunda omega deltasının sürekli kendisini tekrarlayan sözcüklerine karşılık gözlerimi devirdi.

nerdeyse beşinci ayına girdiği, on yedi haftalık olan bebeğinin belirginleştiğini ve büyüdüğünü gösteren şiş karnına ellerini sardı.
"beni sinirlendiriyorsun."

delta hastanenin otoparkına girerken bir anda omegasının titrekleşen sesini duyarken şaşkınca başını çevirip chan'a doğru baktı.

otoparkın ortasında kalmalarını bir gram umursamadan ağlamaya başladığını gördüğü omegasına tamamen ilgisini vermek adına arabayı durdurdu.

gözlerinden akan iri yaşları,büzdüğü dudaklarının üzerinden boynuna doğru tenini ıslatmış bir haldeyken hâla bir yandan şişkin karnını okşamaya devam eden eşinin elini kavrayarak parmaklarının birleşmesini sağladı.

"noldu bebeğim? niye ağlıyorsun şu an?"

chan elini tutan deltanın sıcaklığını hissettiği gibi iyice hislenirken başını diğer tarafa çevirip burnunu çekti.
"sen mal değilsin tamam mı minho? kendine öyle deme bir daha."

"ne?"duymayı beklediği en son şey chan'ın dudaklarının arasından çıkarken omega omzunu silkerek tekrar mırıldandı.

"beni sevmiyorsun artık değil mi? çocuk gibi davranıyorum hep de sana kızıyorum."

"aşkım ne alaka şu an.seviyorum tabiki de" hayretle açılan gözleriyle şaşkınlıkla konuştuğunda arkasında bekleyen arabanın geçemsi adına pencereyi açarak adama yandan geç hareketi yaptı.

"baksana başka adamlarla ilgileniyorsun artık."

chan saniyelik de olsa ondan çekilen ilgiyle huysuzlanırken minho gülmesini bastırmak adına dudaklarını birbirine bastırdı.
"geçsin diye yaptım bir tanem.sen hariç kimseyle ilgilenmiyorum ben."

omegasının tuttuğu elini okşayıp sakin bir edâyla konuşurken chan başını sallayarak minho'yu onayladı. "sadece benle ilgileneceksin zaten."

"hıhnm..." onaylayan sesiyle yüzünü yaklaştırdığı gibi chan'ın tombullaşan yanağına dudaklarını sürttü."en çok senle ilgilenmeyi seviyorum zaten."

"tamam çekil midem bulandı."

chan bulanan midesiyle deltayı hafifçe ittirdiğinde minho huysuzlanarak arabayı tekrar çalıştırdı."dün jisungla takılırken hiç bulanmıyordu miden."

a little death , minchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin