merhabaa... karakterleri tanıtıyorum aslında şu bölümlerde.
oy ve yorumları unutmayalımm💞
***
minho, chan'ın aksine bir haftayı doldurduktan sonra hastaneden çıkabilmişti.felix'in jeongin'e söylediği kadarıyla yeni omega dördüncü günün sonunda kontrol altına almayı öğrendiği kızgınlığını geride bırakıp evine gitmişti bile.
jeongin'den bunu duyduktan sonra minho chan'ı rahatsız etmemek adına ona yazmazken chan'ın da aynı şeyi düşünmesi ikisinin de üç gündür birbirlerine bir daha mesaj atmamalarının nedenini açıklıyordu.
delta, aklından gitmeyen omegayı,chan'ı, düşünerek hastanenin dış kapısından adımını attığında kendisini alması için çağırdığı jeongin'in arabanın kaputuna yaslanmış şekilde durduğunu gördü.
büyük bir dikkatle telefonuna bakan bedeni boydan boya gözleriyle süzüp hafifçe belli olan şişkin alt karnına bakarken gülümsedi.
adımlarını kardeşine yaklaştırmaya devam ederken jeongin abisinin feromonunu hissettiği gibi başını hızlıca kaldırdığında minho dudaklarındaki gülümseyi silip hafif bir şekilde kaşlarını çattı.
"sen kilo mu aldın?"
"ne?" omega abisinden duyduğu şeyle birlikte istemsizce elini karnına yerleştirip vücuduna baktığında minho gülmemeye çalışarak onun yanından geçip arabanın arka koltuğuna çantasını attı.
"bir an öyle geldi gözüme." dedi sevimli bir şekilde."baksana sen de ilk elini göbeğine sardığına göre bana katılıyorsun sanki."
"al- almadım kilo falan."
telaşla kekeleyen beden gözlerini abisinden kaçırırken minho arabanın ön sağ kapısını açtı.
"tamam almamışsındır... " dedi muzip bir sesle."öyle bana bakma da arabaya bin.jeongin sakin bir şekilde arabaya bindikten birkaç saniye sonra abisi arabayı çalıştırdığında telefonundaki navigasyonu açıp minho'ya gösterdi.
"dün dedim ya felix bizi yemeğe çağırıyor diye.umarım unutmamışsındır abi....bir şey söylemek istiyoruz sana bugün."
minho kardeşindeki utangaç tavrı ilk defa görürken bunun hamilelikle alakasının olduğu bilinciyle kafasını olumlu bir şekilde aşağı yukarı salladı.doğruyu söylemek gerekirse aklından tamamen gitmişti yemek olayı.yine de şu an iş tatilinde olduğu için birkaç gün tamamen müsaitti.kafasını sallayıp jeongin'e bunu unuttuğunu söylememesi de bu yüzdendi.
tanıdık yola girdikten sonra jeongin'e doğru konuştu.
"bir şey lazım mı diye sor sevgiline bakayım.eksik varsa gitmeden markete uğrayıp alırız.""ama navigasyon..." minho,kardeşinin itirazla başlayacağı belli cümlesini yarıda kesti.
"yavrum en az beş kere götürdün beni oraya.biliyorum bu yolu."jeongin abisinin isteği ile yeniden felix'i ararken bu sırada arabayı süren minho chan'ı düşünüyordu.
hastanede olduğu süre boyunca fazlaca vakti olduğu için bildiği şirketlerde ona uygun bir iş pozisyonu sordurmuştu.en sonunda da kendi şirketinde bulunan bir uluslararası ilişkiler uzmanlığı için felix'ten chan'a sordurarak onun yerine bir başvuru yollamıştı.
minho iş yerinde chan'ı yakınında tutarak güvenliğinin sağlandığını bilmenin vicdanını daha rahatlatacağına emindi. bu yüzden de şirketin ceosu olan yakın arkadaşı jisung'a hafif bir şekilde çıtlatmıştı bu olayları.büyük ihtimalle iki gün içinde iş için geri dönüş yaparlardı omegaya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
a little death , minchan
Fiksi Penggemarminhonun birkaç dakika kontrol altına alamadığı feromonları chana hiç olmaması gereken bir şey yapmış, onun bir omegaya dönüşmesini sağlamıştı. omegaverse / delta minho , omega chan